Sunday, November 21, 2010

.:Cuti Lama Buat Aku Jadi Lemau Banyak:.


adehh...rini dah ahad...sok senin...keje cam biasa...lemau2 semakin menular dalam diri ni...arghh...malasnya weiii...for sure senin esok adalah monday yang blues...sib baik bos masih lum masuk keje...kalu idak tak tau la...tapi siyes la weii...aku mang lemau ni...malasnya nak keje sok...rasa nak cuti jek lagi...hahaha....tapi cuti2 kang aku boring lak kan...bistu camner???

eh rini ekseli ada kenduri tapi tak pat nak p sebab anak2 baru jek bangun ni...lama benar derang tidur...adalah dalam 4 jam...so hubby p sorang sebab kenduri imam kat blok kami ni...so dia jadi penanggah kut...entahlah, sebab aku pun terlena gak tadi masa tidurkan derang...sedar jek hubby dah takde...dia sms jek tanya aku nak p kenduri nanti bitau dia...owhhh gimana nak p kan sebab anak2  baru bangun ni...g pun dah jam baper dah...arghhh malas la aku...

eh tu jelah sembang petang ni...aku dah jadi makin lemau ni...hehehe...

5 comments

Sunday, November 21, 2010 3:21:00 PM

aku pun lemau dan lemah dan lembab rasanye ni

Sunday, November 21, 2010 3:26:00 PM

@~aSHa~
hahaha...kena kuatkan semangat ni tuk hadapi hari esok...jangan jadi monday blues sudah...

Sunday, November 21, 2010 3:52:00 PM

yerla izan..
ena tadi pun baru terbangun dari ketidoran.. bangun2 je terus join GA. hahaha

yg pelik tu si adik je join tido tapi si kakak elok je terbuntang bijik mata taktido2.. adeihhh la..

Sunday, November 21, 2010 7:18:00 PM

Salam terjah..

Monday, November 22, 2010 8:38:00 AM

Bese le kan.....bila dh lama cuti malas plak nak keja....mcm saya hr ni....heh3....

Post a Comment