Monday, November 15, 2010

.:Dan Dia Yang Menang Adalah...


owhh...ari ni dah isnin...dan hari ni aku janji nak umumkan siapakah yang bertuah kan...so sebelum tu meh nengok para peserta yang berminat dan no angka giliran memasing...
sebelum tu lagi, aku nak terima banyak komen kat entry tu...tapi penyertaan berdasarkan mereka yang menulis SAYA NAK MENANG...TERIMA KASIH NICHII...kalu yang takde ungkapan cam gitu, kira tak berminat nak sertai kan...so sori ok...

walaupun tak ramai yang join, tapi aku syukur, sekurangnya ada gak yang berminat ngan sandal yang aku nak beri secara PERCUMA itu...eh takmo la cakap banyak...ada 2-3 entry yang menanti...dan meh kita nengok nama peserta tersebut...

1. efa
2. Mama Aqil
3. ummiaqeef
4. Ayang
5. Mama AminAzim
6. nurulazham
7. ~aSHa~
8. eima
9. mawarbiru
10. LiErOSe~QiEmi
11. umilia
12. ~aSFaLiZa~
13. mrs_zura
14. shidasyakirin
15. ..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::..
16. feariesyha
17. ~~*Lady Salwa*~~
18. anin
19. cicakgirl
20. Nana
21. @e_da
22. Afne
23. Echa
24. ..nOj..
25. deelira @ deeliraz


dan setelah dirandomkan makanya pemenangnya adalah...

dan no 10 adalah peserta dibawah...

10. LiErOSe~QiEmi

dan sandal dibawah ini akan menjadi milik anda...


dan untuk pemenang...sila bagi detail anda kepada ahkak dengan kadar segera...
tapi mohon ampun dan maaf ya...sebab penghantaran hanya akan dibuat selepas raya MEMANDANGKAN...petang ni ahkak sekeluarga akan pulang ke kampung halaman tuk beraya bersama keluarga...

MOHON MAAF DI ATAS KESULITAN...

sekian, HARAP MAKLONG...

13 comments

Monday, November 15, 2010 7:43:00 AM

perghhh dah umum ka.. terlepas lagi.. ni la akibat malas msuk kontes..

tahniah deeliraz!

Monday, November 15, 2010 7:46:00 AM

Taniah!!!



cantik memg nak join aritu.. tapi ku sedar diri ini.. ukur kasut di kaki sendiri.. separuh dari saiz izan punyer... huk huk huk..

Monday, November 15, 2010 8:06:00 AM

Reaksi saya adalah...

Herpp!!! Haaaa??? Aaaaaaaa!!!! Saya menangggg????????????Wiu2 sukeeeee sukeeeee!!!!! Tak jadik la beli kasut baru cenggini...

Cayang kak izan manyak2.. hikhik...

Monday, November 15, 2010 8:08:00 AM

Jap2.. baca komen Mrs. Fiza kat atas tu.. ermnn buat saya keliru laa... saya menang ke deeliraz yang menang ni erk??? Bukan saya ker??? huhuhuhu

Monday, November 15, 2010 8:44:00 AM

woahh lawa nya
ak pun tringn pakai
hahaha ;D

Monday, November 15, 2010 8:48:00 AM

aiseh..takde rezki ek..takpe da pnh mng skali contest dr ko da okla kan..tahniah ye pd lierose~qiemi..

Monday, November 15, 2010 9:10:00 AM

bile masa ada pertandingn ni..x tau pon..kalo tau msti aku da menang..psl org ckp..ari isnin ari betuah aku..hahahahahahahaha..karut

Monday, November 15, 2010 9:29:00 AM

bukan nama aku ke tu wei?

Monday, November 15, 2010 9:33:00 AM

tahniah kat yg menang... akak mmg tak layak masuk... klu menang pun tak leh pakai... huhuhu

Monday, November 15, 2010 9:59:00 AM

eh, yang menang bunge la fiza, bukan zue.. hehehe..

Monday, November 15, 2010 10:19:00 AM

tahniah kpd yg menang!!

Monday, November 15, 2010 10:20:00 AM

hehe.. lembu punya susu..sapi dapat nama.. keh keh keh..

BUNGA...TAHNIAH!!!

Monday, November 15, 2010 10:25:00 AM

alahai melepas den.. hehehe

Post a Comment