Wednesday, November 3, 2010

.:First Sight:.


cuba nengok gambar ni...
so sila bitau apa gambar yang korang nampak pada pandangan pertama...dan kedua...



ngantuk giler aku ni...nengok gambar ni terus ilang mengantuk...mengoms...hahaha...

14 comments

Wednesday, November 03, 2010 4:09:00 PM

lampu kan tu.. hehe..

yerla tapi tengok banyak kali dah jadi lain lak.. ishhh!!

owh ilang terus ngantuk??? oh hoooo!!

Wednesday, November 03, 2010 4:21:00 PM

hadoi la. kepala otak asek ingat nk tgk mende seksi2 je ini la akibatnye. hahaha

Wednesday, November 03, 2010 4:23:00 PM

lampu ler.. mentol mengadap ke atas

Wednesday, November 03, 2010 4:24:00 PM

tgk skali pikir XXXX..tgk dua kali baru nmpk lampu haha..kantoi...

Wednesday, November 03, 2010 4:24:00 PM

sekali pandang nampak lain..
dua kali pandang nampak lampu..
hehehe

Wednesday, November 03, 2010 4:24:00 PM

ermmm nak kena segitkan kepala tak?

tak pasan lagi ni..

Wednesday, November 03, 2010 4:29:00 PM

hahaha....hehehe...

Wednesday, November 03, 2010 4:29:00 PM

tetek ke hehhe

Wednesday, November 03, 2010 4:30:00 PM

mula2 nmpk cm "tutt" pompuan...lps tu nmpk lampu..haha

Wednesday, November 03, 2010 4:42:00 PM

maaf diterima.. dan entry tu pun sudah didelete.. maaf terkasar bahasa...

Wednesday, November 03, 2010 4:45:00 PM

camne akak nampak lampu dulu...
owh... akak ade lampu ni dulu, beli kat Ikea - patah dah...

Wednesday, November 03, 2010 5:08:00 PM

yg hijau2 tu kurap kat ponggong kan



hahhahahahahahha



lampuuuuu :)

Wednesday, November 03, 2010 5:09:00 PM

nampak tttuuutttt....
hukhukhukhuk..
otak ku kene cuci ni..

Thursday, November 04, 2010 9:59:00 AM

ntah..apa hah..aku nmpk cam gelas ja.hjahah

Post a Comment