Saturday, November 6, 2010

.:Dua Beradik Yang Kebosanan:.


hurmmm...ari ni ari cuti...tapi cuti2 pun mr harris keje dari pagi bawa ke malam...owhh...sangat bosan ye berada di dalam rumah seharian...sian kat anak2...cuma pagi tadi turun bawah buang sampah...dah alang2 tu bawa derang p kedai...sangat suka ye bila dapat keluar...hajatnya nak bawa p jejalan ke taman...tapi malamnya mr harris bawa kereta bersamanya...owhh....kesian...

dan sudahnya mainlah dua beradik ni di dalam rumah sahaja...sangat kesian...
mujurlah derang berdua...kalu sorang2...nampaknya ibulah yang akan jadi mangsa nanti..huhuhu...


tak taulah adik ni hepi ke bosan muka gini...hahaha... 

mainlah kejar2 sesama mereka... 

ni dah abis bosan dah ni... 

nengok, memang muka bosan kan...KESIAN... 


hurmm...katanya sok pun mr harris keje sampai petang...adehh...tapi aku dah pesan kat dia awal2....p keje naik moto la...tinggal kereta...paling tidak pun leh gak aku bawa anak dan anak jejalan ke taman2...sian lak derang gini...aku pun kesian gak...cam dok lam sangkar jek...kalu umah atas tanah lain la kan...uhukss...

notadijariku: bosan bosan bosannnnnnnnnnnnn.....

8 comments

Saturday, November 06, 2010 7:44:00 PM

test kamera baru ke ni??ahaks

windu la kt ipan...

Saturday, November 06, 2010 7:53:00 PM

@MrS. F!zA
huhuhu...kamera baru celah bedah mana lak ni...
tak mampu aihhh nak li kamera ada hidung tu...hahaha...

Saturday, November 06, 2010 9:42:00 PM

alorr.. sama gak la gayanya 2 beradik ni ngan 2 beradik kat umah ena tu.. sian.. balik2 main & ngadap tv.. tu je la..

izan, sama je la duk umah atas ke bawah.. bukan boleh kuar umah selalu pung.. kalo kuar kang dorang baut bising lak.. kangg org tak suka.. huhu

Saturday, November 06, 2010 11:08:00 PM

ermm senasib dgn nasrul n eipullah ler ehh..
lg lak dlm seminggu outing hanye hari weekend.. hehehe
jumaat n isnin kuar masuk kete
lain2 hari adalah hari perapan..ahha

Saturday, November 06, 2010 11:08:00 PM

bosan nyer lar kakak n adik...

Sunday, November 07, 2010 8:11:00 AM

anak teruna tu semakin besar dah...ehehe dulu baby lagi..ehehehe

apalah mama ni..mesti makin beso kan...tak kan makin kecik...

pembetulan ayat

malamnya --> malangnya

Sunday, November 07, 2010 8:19:00 AM

cuti pun bosan ex.kesian.sy nie plak, cuti tu la banyak keje.time keje plak, lansg x keje.cam ner tu

Monday, November 08, 2010 3:54:00 PM

elok je deorang main camtu.. kalo rumah aku, dh rupa tongkang pecah.. periuk belanga aku sume smpai dpn tv.. huhuhu

Post a Comment