Friday, November 12, 2010

.:Hamra Nur Iwana:.


hahaha...aku gelak dulu weii...
mengandung pun belum lagi...
berangan lebih ni...
ekseli ni nama anak yang aku dah KIV bila aku ngandung anak ke 3...
bila tu aku tak pasti...
:p
masih mengekalkan pangkal HNI...
eh tapi ni tuk anak pompuan tau...
kalu lelaki plak aku nak buh nama ni..
HAFIY NASR IRHAM
wah, tinggi benar imaginasi aku ni...
tapi tak salah kalu aku standby awal2...
sok2 senang...
anak umur 3 hari dah g daftar...kan kan...
tak yah nak tunggu sampai 14 hari baru nak p daftar...:P
ekpress bukan...huhuhu...
maaf, entry ke laut pepetang gini...

image: gambar kakak masa umur sehari...

9 comments

Friday, November 12, 2010 3:19:00 PM

wah..leh amik ni wat name ank aku nnti.hehehehhe..

Friday, November 12, 2010 3:20:00 PM

aik.. mcm tak sabo je dah ni kak.. hihihihih.. cepat2 la tambah, nanti saya menyusul erk! hihihi

Friday, November 12, 2010 3:20:00 PM

lia
eh mana leh...all copy right reserved...hahaha...

Friday, November 12, 2010 3:28:00 PM

mesti cik mot rindukan bau baby ni..hehehe

Friday, November 12, 2010 3:28:00 PM

dh agak dah sure utk bakal baby nie.. ehem ehem lekat lg ke??

Friday, November 12, 2010 3:32:00 PM

aku ni plak ape cite nye. tunggu kuar dulu baru terkocoh2 bukak buku nama kot nanti. hehe

Friday, November 12, 2010 4:57:00 PM

besh nyer nama..nama anank 2nd sy nnt pun dh siap plan hihi..2012 tungggguuuu!!!

Friday, November 12, 2010 5:27:00 PM

wahh nama besh tu..maksudnye ape ehh?? klau nama dah ada tu..maknanye adalaa tak lama lagik tuh..huhuh

Friday, November 12, 2010 5:51:00 PM

oo target tahun depan ek??
makin ramai laa nama yg seumpamanya nnti..selamat berusaha..hhii

Post a Comment