Monday, November 29, 2010

Happy | Rindu



yey, ari ni dah ari selasa....esok rabu, khamis, jumaat, sabtu, ahad dan ISNIN datang kembali...
tak sabarnya....motip???minggu depan boss kembali ke pejabat...
wahh...sangat suka sangat suka...
sebab???dah hampiir sebulan boss takde ke Mekah menunaikan fardu haji...
eh boss bukan p sesorang...
tapi ditemani datin dan anak perempuannya...
bestnya mereka....
aku???dok melangut kebosanan hari2...
ada keje adalah, takde???memang kena cari keje la...
cam kais pagi makan pagi...kalu tak kais memang tak makan la...hahaha...

pepun rasa happy la...
rindu kat boss...
dah lama tak borak ngan dia...
arghhh boss, cepatlah masuk opis ye...

tu jek luahan memalam ni...
lebih2 kang ada yang silap tapsir kang....hahaha...
eh saya takde apa2 skandal ngan boss ye...
cuma saya pa yang senantiasa mengambil berat...
dan boss ibarat bapa kepada anak yatim seperti saya...owhhh...
:-p

2 comments

Tuesday, November 30, 2010 12:51:00 AM

hii
adat rindu..macam tu ke?

Tuesday, November 30, 2010 1:43:00 AM

hehe jarang orang rindukan bos..hehe ;p

Post a Comment