Wednesday, November 10, 2010

.:Kehabisan Kata-Kata:.


arghhh, tajuk tak bleh blah kan...tapi memang betul...aku dah kehabisan kata2 ni...semakin hari semakin parah...nak menaip pun malas...pe yang aku publish tu pun seme draft jek...bukan segar dari ladang...sian kan...
arghhh...malas ar nak menaip lagi...sakit kaki lum ilang weii...ni seme cikgeli punya pasal...tak pasal2 aku jugak yang diheretnya...huh...

tuk dik Ieda Al-Habsyi...meh no pon...meh akak kol hari2 meh...ari ni takde masa nak twit2...hehehe....ahkak tak bleh nengok kalu henpon orang bisu2 ni...sian tau...:P

eh malas dah nak taip banyak sangat memalam ni...sekadar renungan buat kita bersama...hahaha...

notadijariku : suku gaji dah abis bayar utang piutang kekal...tinggal sisa2 jek...bistu goner ni weii....

9 comments

Wednesday, November 10, 2010 8:42:00 PM

Selagi ada utang, bayar.. bayar.. bayar..

Wednesday, November 10, 2010 8:44:00 PM

gandakan wang anda dengan log in fb dapat 100 hahahahahha

Wednesday, November 10, 2010 8:45:00 PM

@Whoopz
utang yang takkan abis weii...adehh..
keje nak bayar utang jelah jawabnya...

Wednesday, November 10, 2010 8:48:00 PM

sama la kita.. apa2 biar bayar utang dulu.. baru tenteram jiwa.. 40hari lagi beb... adoi..

Wednesday, November 10, 2010 8:50:00 PM

@.::WaNiE::.
haah la...baru sudah log in tadi..dah dapat suku juta...ampeh jek ko kan...heheheh

Wednesday, November 10, 2010 8:52:00 PM

@.::Lynn::.
hutang didahulukan...keinginan DIUTAMAkan weii...hahaha

Wednesday, November 10, 2010 9:41:00 PM

wah.. hutang piutang pun dah langsai ker.. bagus2.. senang nanti tak yah susah2 dah nak pk.. ;D

Thursday, November 11, 2010 8:59:00 AM

kehabisan kate²...byk je eima ko menulis kak .... haha

Thursday, November 11, 2010 10:27:00 AM

sesisa yang ada tu selit sikit celah2 tali wei..hehe

Post a Comment