Thursday, November 25, 2010

.:Kesian Kat Gadis Yang Suka Berparti Itu:.


hahaha, ayat tak bleh blah kan...arghhh tak kira tak kira...
to jess and lani, terimalah hakikat dat you are eliminated to da race....
pity both of you...
siyes sangat tak sangka ok...
dua episod sebelum ni, koranglah yang paling awal...
koranglah yang paling laju, tangkas, cepat dsb la...
tulah, korang la....jadi sangat penggoda...semata nak beli tiket tadi...
kan dah dapat karma...tak baik gitu...
tapi tulah, dalam permainan gini, apa2 leh berlaku...
terutama sekali sesat di negara yang no english, no map in english...
arghhh, kalu mak pun tensi tetiba tercampak kat negara gini...
hehehe...tak leh sebut negara mana ek...
sebab aku syak ada SR dari negara korea tuu...erkk, tersebut jugak... :p

dan suka sangat bila pasukan pilihan kedua aku yakni michelle and claire dapat p final...
yeyeye....sangat suka pada meraka ini...huhuhu....
tapi paling tak sangka team anak beranak yang sampai dulu...
tapi derang mang bernasib baik...banyak wang....
dapat upah pemandu teksi...tu yang senang bergerak kemana2 tu....
hurmm...macam2 kan...
masa pasukan ketiga nak tiba tadi, cam kecut perut aku ni...
arghhh tak pat terima kenyataan kalu M dan C tak p finale....
tapi sib baik berjaya gak la akhirnya...

dan sudahnya, tak sabar nak tunggu finale minggu depan...
aku syak mesti akan diadakan di Malaysia lagi cam season2 sudah...
tu pada tekaan aku la...kalu salah aku tak rugi pun...
sebab tak guna talian hayat...
hahaha....pepun all da best to the finalist ok....

notadijariku: kecewa team hoki kalah...hurmm....
eh, tuk season depan aku leh jadi duta jurucakap dah ni...hahaha....

5 comments

Thursday, November 25, 2010 10:47:00 PM

Finale kat pahang.. Kat sg lembing.. :)

Friday, November 26, 2010 6:42:00 AM

mlm td tgh setengah jalan jerk..sudahnya tv yg tgk kita..huhu

Friday, November 26, 2010 9:10:00 AM

ceh. takde komen sebab tak layan

Friday, November 26, 2010 9:28:00 AM

amazing race ke ni??
aku x tgk langsung season ni

Friday, November 26, 2010 10:44:00 AM

sian jess dan lani itu... akak pon tak suker group nih... pasangan anak branak tuh akak suker yer dik... suke tgk Hussein tuh... wlupon dah berumur tp tetap race dgn org muda tau... clap3x...

Post a Comment