Monday, November 29, 2010

Mana Lebih Penting??? Tido Atau Makan???


meh rapat²...
kita nengok video ni petang2 begini....
selama ni aku nengok yang ramai orang dok post video cam gini kat youtube...
sekali nengok ritu kat fb kak ngah aku post jugak....eh anak buah aku la ni...
gelak guling² aku ni weii bila nengok video tersebut...
mana taknya ngantuk giler dia ni, tapi makan tetap makan...
dah tahap tersengguk sengguk dah tu...
tapi yang behnya, leh lak dia ngunyah lagi choco crunch tu...
airiel airiel...


notadijariku: tido sambil makan atau makan sambil tido???haiyaaa....

7 comments

Monday, November 29, 2010 12:01:00 PM

hahhahahaha! comel betoi :)

Monday, November 29, 2010 12:11:00 PM

hehe.. cute je tgk..

Monday, November 29, 2010 12:24:00 PM

tula..anak2 aku dlu pun cmtu..klu da ngntuk sgt dlm mulut ade mknn pun dia leh tetido..hehehehe..

Monday, November 29, 2010 12:32:00 PM

keh keh keh..

teru s ena gelak kekeh2.. ;D

Monday, November 29, 2010 1:20:00 PM

cute weh, klu aku tdo tu pebih penting,hahahaha

Monday, November 29, 2010 3:16:00 PM

hehhehe..
lapar sgt tu.. tp dlm masa y sama terlalu mengantuk..

jd kedua-duanya dh jd penting tu

Tuesday, November 30, 2010 8:22:00 AM

dah mcm org bagun sahur... hahahhahahaha

Post a Comment