Tuesday, November 30, 2010

Memang SENTAP Ok!!!


tadi pagi opismate dok kecoh suh aku baca kosmo...
aku cari online...takde la plak...
nak gak tau citer pe yang panas ni...hurmm rupanya...
timbul lagi citer sal pengasuh di taska...
aiyayaya...tak abis2 lagi weii...
tapi memang mak SENTAP sangat gini...
dan aku terjumpa dalam satu blog...
meh aku sharekan...aku amik dari blog SINI...

klik gambar tuk pembacaan yang lebih jelas...
arghh...aku rasa pengasuh tu takde akal gamaknya...
sian kat budak tu...

hurmm...sentap sungguh...sampai tak tau nak komen pe...
mengom punya orang...

notadijariku: tiba² airmata ini gugur jua...haihh...
ya Allah selamatkanlah anak² ku dari segala bencana yang mendatang...

24 comments

Tuesday, November 30, 2010 12:22:00 PM

klu anak aku ... aku trajang mangkuk tuh ....

Tuesday, November 30, 2010 12:22:00 PM

jahat giler pengasuh tu..sakit mental kot duk jage budak ramai2..ish..ish.. mahal lak tu bayar..

Tuesday, November 30, 2010 12:27:00 PM

meh mulut dia lak kita tampal.. pastu kita henyak ramai-ramai..geram betul la.. sian kat budak...

Tuesday, November 30, 2010 12:28:00 PM

rasa nak nangis tgok gambar budak tu... tetiba teringat anak sendiri

Tuesday, November 30, 2010 12:31:00 PM

tah daryn anak c noj tuh dok nageh tak mo pi taska sbb cam ni pe ....
noj baik ko pi check ....


jahat ... !!!!!!!!

Tuesday, November 30, 2010 12:31:00 PM

@eima
eima, aku join sekali...nak smack down paler dia...

@mama dhia
tau tak per...keuntungan semata2...

@@e_da
jom jom...sula bontot dia sekali...

@Lynn
tulah tu, teringat kat anak sendiri...

Tuesday, November 30, 2010 12:38:00 PM

kalau nak wrestling pengasuh tu meh kiter gi ramai²...

Tuesday, November 30, 2010 12:46:00 PM

jaga budak2 ni kena sabar...
kalau tak jgn jd pengasuh...

Tuesday, November 30, 2010 12:54:00 PM

@mummysyafie
jom jom...pastikan dia dapat hukuman atas perbuatan dia tu...

@eqbalzack
tapi tulah cikgu...
gaji nak tapi keja tak ikhlas...
sianlah kat budak² cam gini...

Tuesday, November 30, 2010 12:59:00 PM

aku pun sentap gak baca mot...
kalo anak dia (kot la ade anak kan..) kene camtu camner? perasaan...

Tuesday, November 30, 2010 1:22:00 PM

celaka tol pengasuh, teringat muka anak aku skang kak wehhh...waaa!!!

Tuesday, November 30, 2010 1:30:00 PM

tu la kak, pagi tadi ada bace gak.. mmg hangin 1 badan.. terus teringat kat anak.. risau kan.. kite tak tau dalaman sesorang.. luaran nampak ok, dalaman rupenye psyiko.. eeee mintak aaa dijauhkan..

Tuesday, November 30, 2010 1:40:00 PM

kalu kena kat anak kfieza tahu la nak ajar pengasuh tuu...mmg cr psl lah...kuikui emo jgk ni..

Tuesday, November 30, 2010 2:15:00 PM

ALAMAK..
LYA XLH BACA.. BTUL2 X NAMPAK.. JUST KLIK KAT PIC.. TP MATA NI LA.. BLUR2 SKIT.. SUSAHNYER,,

Tuesday, November 30, 2010 2:17:00 PM

pengasuh tu budak melayu ke?.. ape ke sengal mangkuk hayun tuh?...

Tuesday, November 30, 2010 3:13:00 PM

bencinya ngan manusia durjana seperti ini!!! di mana hati seorang manusia yg berperikemanusiaan???

http://inaachik.blogspot.com/2010/11/stop-child-abuse.html

Tuesday, November 30, 2010 3:59:00 PM

kejamnya pengasuh ni.. kalau x larat nak layan budak2, baik jgn jadi pengasuh..

Tuesday, November 30, 2010 4:06:00 PM

pengasuh gile..

Tuesday, November 30, 2010 4:55:00 PM

mmg bengong org gitu... klu dpt, kita pakat henyak ramai2... gerammmmm...

Tuesday, November 30, 2010 7:55:00 PM

mmg pendek akal..nth2..xde akal

Tuesday, November 30, 2010 10:26:00 PM

kesiannya budak 2..ape mslhla amah ne..

Tuesday, November 30, 2010 11:05:00 PM

Ya Allah..teruknyaaa

Tuesday, November 30, 2010 11:07:00 PM

skizo cikgu tu..

btw baru2 ni anak aku demam, aku tanya nape abg danish diam ...dia cerita ar apa cikgu buat kat dia....serius sampai demam anak aku...

Wednesday, December 01, 2010 12:23:00 AM

mmg sgt sensitip isu2 ni weh,aku tiap2 pagi pas anta maryam kt bbsitter,kumat kamit mulut aku bace doa..mntk jauhkan dan Allah lindngi anakku..

Post a Comment