Tuesday, November 16, 2010

.:Mesej Ringkas Dari Aku Untuk Kamu:.


salam semua...selamat pagi...aku rasa, masa entry ni kuar, aku ngah bermalas-malasan di rumah mak...esok kan raya...banyak persiapan yang kena lakukan...
dan kejap² lagi nak mulakan operasi membungkus tapai...
wat nasi kerabu bagai...

korang???masih bekerja kah???
pada yang sedang bekerja, selamat bekerja...
dan selamat menyambut hari raya Aidiladha pada esok hari...
jemputlah ke rumah ye...

8 comments

Tuesday, November 16, 2010 7:26:00 AM

selamat hari raya...
nak tapai... ;p

Tuesday, November 16, 2010 7:32:00 AM

bestnyer dh bleh wat persiapan tuk esok! kita ja kerja lg, balik kang la kelam kabut nak msk ituini..huhu..dh tu, lusa dh kerja..malas tul!

selamat menyambut aidiladha!

Tuesday, November 16, 2010 7:43:00 AM

huk huk..

seyes, ena jeles ok!..

sob3x..

Tuesday, November 16, 2010 9:17:00 AM

bestnye dpt blk kg..aku beraye kat putrajaya je..huwaaa..sdihnye..

Tuesday, November 16, 2010 9:23:00 AM

cepatnye buat sik kerabu. nk mkn harini ke esok ni wei

Tuesday, November 16, 2010 10:53:00 AM

aku tgh koje ni wei...
jgn lupe nuff aku tu ek ehhee

Tuesday, November 16, 2010 10:59:00 AM

selamat memasak.. :)
kita masih bekerja..huhuhu..

Tuesday, November 16, 2010 11:44:00 AM

oo selamat beraya:)
bestnya org cuti noo..
pelbagai menu pantai timur disediakan..rajinnya ibu nie..

Post a Comment