Saturday, November 27, 2010

.:Nak Album Baru...Ada Sesapa Sudi Hadiahkan Tak???:.


haah, aku rasa dah sampai masanya aku perlukan album baru..
eh tapi bukan tuk buh gambar ye...
cuma nak buhhh....
*


*



*



*



*



*

sampul duit raya jek...2 album yang aku ada sudah dipenuhi dengan pelbagai koleksi sampul...cantik, tertarik...kalu dulu aku pernah up pasal ni kat entry SI NI...thanks to fiza@delima , nana , echa, lynn, asha, ayang yang sudi menambahkan koleksi aku ini...mekasih bebanyak...pemberian kalian telah aku abadikan dalam 2 buah album di bawah ni...

dan ni koleksi yang terbaru...
macam² ada...

cantik sebab beraneka rupa, design...i loikee...



dan kepada kengkawan yang sudi menderma sampul terpakai tuk tahun² berikutnya sangatlah dialukan...hehehe....

notadijariku: berlambak gambar dalam memori kad yang lum dicuci..camner tu???

10 comments

Saturday, November 27, 2010 3:12:00 PM

Wah.. tak sangka cantik sngguh cara u kumpulkan sampul raya.. I ada juga koleksi sampuk raya... tapi biasa2 jer..Nak album baru... Jom, i boleh hadiahkan utk u...pm me okay.. hehehe

Saturday, November 27, 2010 3:35:00 PM

hmmm xpernah ada album.....xpernah cuci pic...kalau ada pun pic berukuran pasport...isisisisis

hahahahahha

Saturday, November 27, 2010 3:47:00 PM

woww.. hobi unik sungguh ni...
nanti kalo ada lya bg jugak yer..

**comeinyer header baru. simple7 kreatif sungguh

Saturday, November 27, 2010 4:46:00 PM

banyak-banyak menda album yang nko nak sebagai hadiah... ok beday nnt la... hahaha

Saturday, November 27, 2010 5:58:00 PM

hobi ni ada macam kan!..

ok jugak kan kumpul sampul duit raya..

tapi tu la.. skrg gambo dah tak bercuci dah.. huhu

Saturday, November 27, 2010 6:01:00 PM

wah ! saye x pernah tgk org kmpul sampul dwet siap albumkan lg.. hehe..
kreatif r :)

Saturday, November 27, 2010 6:13:00 PM

pn aiza
hahaha...tu yang dalam album...lum dicampur lagi yang dalam kotak...hehehe...banyak sangat ni...segan nak show off sini...:p
erkkk sudi adiahkan???segannya nak minta...besday lama lagi ni...

ila haron
lor, bistu takkan tak pernah tangkap gambar kut...aneh ni...

LYaFRINA
hehehe...tah la, dah lama berkecimpung ngan hobi gini...
sejak perasan yang sampul duit raya itu sangat unik...
mana tau satu ari nanti jadi sentimental value plak...kan kan...
aler header biasa2 jek pun lya...
mana ada kretip pung...

ejamaria
ek kak???ko jangan lupa kak ekk...
sok besday aku aku tuntut la...tak kira tak kira...hehehe...

ena
hehehe...nanti kalu angin seru sampai baru p cuci kut...kang expired plak kang...rugi jek...
ena, kalu ada sampul terpakai jangan lupa sedekahkan jugak...hahaha...

Jelly jelly
hehehe, takdelah kretip...
tak tau la ngaper saya minat sungguh ngan sampul duit raya cam gini...ni banyak lagi ni...lam kotak lum dikira lagi...hehehe....

Saturday, November 27, 2010 7:18:00 PM

heheh gigih ko menepek ye
aku gmbr mmg selambak2nya
mmg xpenah cuci
gambar damia lagi la
sekeping jek aku ada yg cuci hahaha

Sunday, November 28, 2010 9:41:00 PM

menarik... x pernah terfikir nk albumkan... selama ni simpan camtu je... by the time.. buang.. sayang btol kan.. bgus ade org mcm cik mot menghargai penat lelah org yg cipta design sampul duit raya

Monday, November 29, 2010 11:15:00 AM

izan, orang nak kasi tu, apa lagi PM je la... hihihihihi

Post a Comment