Thursday, November 25, 2010

.:Piknik | Sg. Congkak | Taman Tema???:.


hurmm...tetiba rasa cam nak berpiknik, berkelah seme bagai la...
tapi skang cuaca cam tak menentu...tapi keinginan tu masih ada...
so gimana ni???aler, bukan jejauh pun...ni piknik lam kategori bajet gak...
paling jauh pun kat sungai congkak ke...eh sungai gabai aku serender la kalu nak naik sampai ke puncak air terjun ye...tiada kuasa nak bawak beban yang banyak...hehehe...
tapi kalu takat dipergigian air, itu boleh aje... :P

layan gmbar lelama masa piknik kat sg congkak selepas ujan masa besday anak buah ritu...


korang nengok la rupa air tu...dah gaya air teh dah...sebab baru lepas ujan lebat...dah sampai sana, ujan turun dengan lebatnya...

floater ni dah rosak...kalu nak p piknik, kena beli floater baru...



sian dik irfan...kesejukkan...tapi gigih nak main air weii...

dan ada sesi bbq...arghhh...sonoknya gini kan...


hurmm...aku skang kepingin nak berpiknik yang bertemakan air...
kalu kat taman tema pun ok gak...
hurmm...gimana ni...tak leh tahan dah nak p piknik...

15 comments

Thursday, November 25, 2010 10:07:00 AM

Ulu Yam? ok x? klu budak2 kecik... sg kanching ke templer park pon ok kan???

:)

Thursday, November 25, 2010 10:12:00 AM

wet world ok gak
murah skit dari sunway lagoon tu

Thursday, November 25, 2010 10:16:00 AM

@cikbedahlaser
haah, ulu yam pun best jugak...
dah pernah sampai sana dua tiga kali dah...
dari bujang, dah kawin sampai la ada anak...
jom cbl jom...jemaah...

@Nana
tu kat mana weii...kat shah alam ke??

Thursday, November 25, 2010 10:18:00 AM

bestnye sungai congkak? kat mana? kat batu seremban ke? eheheh

tapi tgk situasi tu sgt best...sila habaq mai bgtau di mana..petakan sekali

Thursday, November 25, 2010 10:22:00 AM

pergh.. lama dah tak mandi air sungai atau air terjun ni..

waa

Thursday, November 25, 2010 10:23:00 AM

cantik header baru! suka3x..^_^

dekat ke sg songkak ngn umah?..waaah best la..kalau eina sokmo2 la g piknik sana =P..

syokkkan..g jerla..tp tengok cuaca, kalau nmpk ok, g ler..lg best piknik kt sg dr tmn tema air ke hape ke.. ^_^

Thursday, November 25, 2010 10:35:00 AM

aku n geng2 ofis da plan nak pi piknik kat sg tekala kot..tmpt tak decide lg..jom ikut nak..

Thursday, November 25, 2010 10:44:00 AM

tmn tema mana?tringin nak join.. huhuhu

Thursday, November 25, 2010 10:56:00 AM

tak pernah bawak anak-anak pi berkelah kat sungai2..huhuh..biler la nak pi..

Thursday, November 25, 2010 11:38:00 AM

bestnya picnic lama x bpicnic ni..hehe

Thursday, November 25, 2010 11:53:00 AM

sonok nye.. dah lama nk pegi tapii asik xde masa jek.. ;p

Thursday, November 25, 2010 12:52:00 PM

sonoknya mandi manda kat sungai..mmg dah lama sgt tak gi mandi sungai..last gi time umur 20thn kot..

Thursday, November 25, 2010 2:36:00 PM

baru je lepas picnic kat tepi pantai dengan tema BBQ hikhik.. beshhhh!!!

Thursday, November 25, 2010 4:22:00 PM

jgn ajak..sy mmg pantang org ajak g ulu yam;..hahahahaha

Friday, November 26, 2010 9:30:00 AM

air sejuk .... tatahan ...
tak suka ... pi dok saje tgk org mandi suka ...

Post a Comment