Monday, November 1, 2010

.:Rasa Sop Buntut:.


ada gak cam gini ek...rupanya belah sana panggil sup ekor tu sup buntut...hehehe...macam²..

enty ringkas dan padat...malas nak mikir tuk taip citer ari ni..otak sangat tepu ok...:p

11 comments

Monday, November 01, 2010 2:06:00 PM

oh. aku ingat betul2 buntut. rupenye ekor ek?

Monday, November 01, 2010 2:07:00 PM

eee..jijik gak...

erkk..mknn x jijik..bende2 yg pelik tu je jijik

Monday, November 01, 2010 2:15:00 PM

ahiks... klakar tul.. nak makan pikir 10x...

Monday, November 01, 2010 2:20:00 PM

@..nOj..
hahaha...samalah dengan...
memula aku ingatkan betul2 bontot...
rupanya ekor daa...

@sevunation
eh yang ni mana ada jijik weii...
ada aku lempang gak budak ni...haihhh

Monday, November 01, 2010 2:21:00 PM

bila sebut bontot dah pk kelain, hhahahah :)

Monday, November 01, 2010 2:43:00 PM

tp ejaan dia lain..so tak slh la kan..cume bile sbut tu jd lain..hahahaha..ngeri nak mkn..

Monday, November 01, 2010 3:46:00 PM

a'ah...kt belah2 sana mmg diorg pggl ekor buntut...hehehe...dah tu yg 'buntut' yg sebenar tu di pggl apa pulak eh?=)

Monday, November 01, 2010 3:51:00 PM

ehehheeh kira byk dah tu entry arini..syabas

Monday, November 01, 2010 4:01:00 PM

pelik nau bunyi nye.. haihh!!

Monday, November 01, 2010 5:51:00 PM

dulu penah mkn kat restoran indonesia kat alamanda..ada tulis menu sup buntut..terus rase geli nk mkn hahaha..padahal sup ekor je :-p

Monday, November 01, 2010 9:36:00 PM

Mengingatkan semasa bekerja di Miri dahulu orang sana tongkeng ayam buat satay

Post a Comment