Tuesday, November 9, 2010

.:Rasa Tak Sihat:.


hurmm...siyes la, dari balik keje sampai skang aku rasa lemau sesangat...balik keje tadi singgah pasar tani kat P2 tu pun rasa cam nak pitam jek...rasa cam panas lain macam...eh apa kena ngan aku ni ek...tak sehat kah???pembawakan kah...pembawakan menda plak kan...hahaha...tapi siyes, skang pun rasa lemau semacam...tapi jap2 lagi lam jam 9 ada The Biggest Loser Asia..dan aku plak ngantuk bangat ni..aku takmo nengok yang ulangan setiap hari tu...aku nak nengok yang memula disiarkan....eh tadi aku ada twitt marion counter tu, tanya saper yang kuar malam ni...dia tak jawab plak...aghhhh sombong la marion tu...tak pe tak pe...aku nengok sendiri malam ni...hahaha....eh paler ada sedikit pusing jugak ni...tapi gagah taip entry kan...

so esok rasa cam nak mc...tak pun cuti sendiri...lebih tepat lagi ErL jek...ok tak...arghhh saper pedulik kalu aku tak datang pung....paling tidak pun bos kedua cari suh aku taip balik surat2...lelain takde kut...tak saper pedulik...g pun bilik aku nun jauh di ujung donia...hahaha...

klah, cam dah nak terpusing paler tu...sebelum tu, pada yang bagi respon sal giveaway sandal nichii tu mekasih bebanyak...dan ada yang bertanya naper tak pakai, jawabnya aku kan mana pakai high heel...beli pun sebab kaler tu memikat...sudahnya tak konfiden sendiri nak pakai...dari aku membazir, baik aku kasi kat mereka yang berhak...kan kan....membazir kan amalan setan...huhuhu..

eh ni betul2 ok ni...babai semua...jumpa esok kalu aku masih sehat...thanks for drop by....daaaa....

4 comments

Tuesday, November 09, 2010 8:19:00 PM

semoga cpt sihat ye kak izan..ada isi ke nie???
kalu nk order kek lapis n ikan terubuk masin bgtau yea..my laling ada kt kuching...xnk pun xpe...

Tuesday, November 09, 2010 8:25:00 PM

tempat sy dingin je nih..tak bawa apa2 kot..:-p

Tuesday, November 09, 2010 9:16:00 PM

sakit2 pun n3 tetap jalan. gud..gud. pepun jgn lupa telan ubat. taking care la plak.ngeh...ngeh..ngeh..

Wednesday, November 10, 2010 7:32:00 AM

alahai..

moga cepat sembuh!..
ni kije ker off ni ? take a good rest

Post a Comment