Thursday, November 25, 2010

.:Rindukah Aku Pada Saat Begini???:.

.
hurmm...tadi nengok kat fb...ada member yang tolong sharekan...
bila nengok kembali...tersenyum sendiri...
sebab dulu, aku pun pernah gak alami perut berombak cam gini...
bergetar ngan perut sendiri...
tapi skang, getar ngan lemak tepu yang berlebihan la plak...
hahaha...macam² hal...
eh layan jelah video dibawah petang² begini...
lemau giler rasa...ngantuk tak ingat sebab baru pas pekena pulut kuning...
adehh...ngantuk bangat ni....

video

notadijariku: hurmm...tunggu lagi 5-6 tahun la...kan dah janji...hehehe...

10 comments

Thursday, November 25, 2010 2:04:00 PM

huh? 5-6 tahun nanti? saing sekali ngan adik manda boleh? hehehhehe :)

Thursday, November 25, 2010 2:06:00 PM

@Ieda Al-Habsyi
hehehe...bleh bleh...
adik manda yang no 2 ke no 3 ni dik ieda??? :p

welkam bek ieda...
dunia blogging sunyi tanpa kamoooo

Thursday, November 25, 2010 2:07:00 PM

ehehhe..

terasa ngilu pulak perut ni tengok ombak di perut lam tu.. hihi

Thursday, November 25, 2010 2:12:00 PM

x leh tgk video la plak...

mgntuk gk ek.....hehe..

Thursday, November 25, 2010 2:15:00 PM

aku sll nak amik video ank aku tgh begerak..tp tak pnh nye dpt..pmalu sgguh anak ku ini..hehehehe..

Thursday, November 25, 2010 3:09:00 PM

tgk gak td kt FB... rasa mcm nak gerak2 gitu balik ar... aci tak??? hahahah!!!

Thursday, November 25, 2010 3:17:00 PM

sekarang ni lemak ker yg berombak2....???

Thursday, November 25, 2010 3:51:00 PM

rindu nak rasa gerak2 cam tu..
tapi bby dia tu aktif gile..agaknya bby tu kata..ishhh..sempitnya....

Thursday, November 25, 2010 4:10:00 PM

subahannaallah...bile la nk rasa gini nih...

Friday, November 26, 2010 9:21:00 AM

haha insyaallah next year.. lalalalala

Post a Comment