Sunday, November 21, 2010

.:Rumah Dah Lama Siap...Tapi Pahat Masih Berbunyi:.


hurmm...tetiba malam ni nak bercerita sal peribahasa la plak....
lam keadaan disekeliling skang, aku suka plak ngan peribahasa di atas tu...
tah la, tapi ada sebabnya aku suka peribahasa tu...
kalu yang berjiwa sastera cam aku sure tau la kan...
takde jiwa sastera pun tak per...
sebab dah banyak makan cili kan...
surelah rasa pedasnya....
hahaha....
apalah yang aku repekkan malam2 buta ni...
cuma nak memberi sepatah dua kata buat DIA, DIA dan DIA...
sudah sudahlah nyah..rumah dah lama siap...
tapi heran aku...pahat masih berbunyi2...
aneh la weii...
aku sure, mesti berhantu rumah tu...
ishhh takut la...hehehe...
k...selamat malam semua...

notadijariku: sekilas anak berudu lam kolam, dah tau jantan betina...tapi hati orang...tah, aku hati batu...lalalala...
eh kalu tak paham apa aku repekkan, jangan dok mikir panjang...kang ada yang tambah pening kang...

1 comment

Monday, November 22, 2010 7:30:00 AM

huh!..

pening2..

Post a Comment