Monday, November 15, 2010

.:Sampai Disini Untuk Hari Ini:.


ok ok...aku rasa cukuplah sampai disini tuk hari ni...
kita sambung lagi tuk hari esok atau minggu depan ye...
sebabnya malam ni, lepas maghrib nak gerak pulang ke kampung halaman...
ni pun nak balik awal sikit dari biasa...
baju² lum siap kemas...
dan ada pesanan tuk kengkawan...
1. pada kengkawan yang suh aku makeover blog mereka, kita sambung mekap hari senin depan ek...
2. pada mereka yang bertanya itu ini, kita sambung jugak lepas raya...

kesimpulannya aku pening hari ni...
taip banyak surat...
pening main banyak koding...
dan pening loya loya...(ni aku tipu ni...)
provokasi tul...

so, kesimpulannya, selamat menyambut aidiladha ye...
babai semua...

notadijariku: nampak cool kan entry cam gini petang² begini...lalala...

6 comments

Monday, November 15, 2010 3:55:00 PM

ho ho ho balik kampung...
ho ho ho blog cuti...
;p
selamat aidiladha... hati-hati di jalan raya...

Monday, November 15, 2010 3:57:00 PM

selamat hari raya aidiladha yer utk cik mot sekeluarga...jangan pening2 lagi...hehehehe...

Monday, November 15, 2010 4:32:00 PM

hamboi awai depa noo...balek mana ni...ishh jelez btol..!

Monday, November 15, 2010 4:34:00 PM

saya tak pulang berhari raya dikampung halaman. gimana?

Monday, November 15, 2010 4:45:00 PM

salam aidiladha & have a safe journey ;)

Monday, November 15, 2010 6:32:00 PM

Bolehkah saya menghafaz Al-Quran?

Post a Comment