Wednesday, November 24, 2010

.:Sana Sini Citer Sal Daging Korban Tapi...:.


tapi...aku gak yang tak merasa...sob sob...sebabnya, kat kampung aku tiada lembu atau kambing atau binatang yang bleh dikorbankan terkorban...sob sob...
jeles nengok lambakan daging korban berada di merata² tempat di blog sana blog sini...
dan dek kerana terliur nak makan daging jugak...sebab nak wat sup daging...
dan nak wat daging goreng kunyit...
so aku suh la hubby beli barang sekilo...sob sob...
kalahkan orang ngidam...

bistu nak wat camner...dah takde rezeki kan nak pat daging tahun ni...
huhuhu....tuuu...nengok lady gaga TUUU...aku link jelah entry lama...
tak sanggup nak buh gambar baju daging dia kat sini lagi...
kang ada yang muntah nak makan daging lagi...haihh....
punyalah membazir sampai daging pun wat baju...
arghh...bak sini sikit...membazir tu amalan setan weii...
tu berkilo² daging...

behnya kalu dapat daging korban...
rasa lain sikit tau...
kalulah dapat daging tahun ni...
leh la aku wat...

sup daging ke...

tak pun wat daging masak merah...perghh... 

tak pun lagi wat daging goreng kunyit...arghhh leleh dah ni... 

ditambah plak ngan daging bakar cecah air asam...meleleh weiii... 

tapi gambar seme aku gugel jelah...dah takde daging orang nak kasi...camner aku nak wat seme tu...
sob sob...

notadijariku: abang, beli daging rusa petang ni...hahaha...

15 comments

Wednesday, November 24, 2010 7:18:00 AM

dging goreng tu yg tk thn tu,..mmg peberet sejak dulu kini dn selamanya

Wednesday, November 24, 2010 7:46:00 AM

ala... siannye... stok daging korban akak ade setengah lagi... plan nak buat rendang/kurma hujung minggu ni... tp tengok gambar sup tu best gak... meh la dtg umah klu nak... karang meleleh air liur...

Wednesday, November 24, 2010 8:01:00 AM

nak sup daging????
mai kat blog lya kul 1...
tp x best la.. org x proooo buat...

Wednesday, November 24, 2010 8:05:00 AM

weeee daging goreng kunyit..layannn

Wednesday, November 24, 2010 8:17:00 AM

alo lo lo..cian nye.. taw aritu sy mnt kt mak sy skit... bg awak

Wednesday, November 24, 2010 8:25:00 AM

pg2 tgk gambar daging masak macam2..lapar perut den..

Wednesday, November 24, 2010 8:36:00 AM

lya ada buat korban..tapi aku plak takde masa..sian dia.nak anta kat aku..aku plak takde di rumah...

so kiranye aku ada la kan daging korban tahun ni...ehehehe

kalo tgu aku korban...tak tau bila ni...

Wednesday, November 24, 2010 8:37:00 AM

cik mot: saya plak sker daging masak kicap!

Wednesday, November 24, 2010 8:41:00 AM

pening dah makan daging banyak2 ni. tp sup tulang daging korban mmg nom nom nom. sbb dia tulang baru kan. maka, makin byk lelemak berkompol di dalam badan. adess...

Wednesday, November 24, 2010 9:19:00 AM

salam kenal

Wednesday, November 24, 2010 9:26:00 AM

siot. berani sungguh ko mengshow off gambar2 yg lazat ini pepagi yg kebulur gini. ceh

smlm petang ketika diskas nk mkn ape tuk dinner, berkata ku 'yG, mane nk mkn daging bakar cicah air asam, atau daging salai'. ok takde jawapan. harap ketemu

Wednesday, November 24, 2010 9:52:00 AM

aku tak makan daging kambing, lembu bagai, tapi aku sangat2 suka dengan daging rusa, kijang, pelanduk, arnab...perghh...nyaman!

awat tak cakap, aku banyak dapat daging korban weii...tap tak bawa balik pun sebab aku tak makan, tak reti juga tak reti siang daging...

Wednesday, November 24, 2010 10:13:00 AM

wehh..lapor la tayang makanan cm tu..lom bekfes ni..

dlm esbox pon ada lg..sj msl nk masak je Izan...

alahh tahun dpn mesti byk dpt dgg korban..tgk la nnt...dia pakai sistem gilir2..! hikk

Wednesday, November 24, 2010 10:35:00 AM

kat rumah susah dah nak masak daging sbb hubby skrg ni tgh kurangkan daging sbb ari tu saspek darah tinggi

Wednesday, November 24, 2010 1:37:00 PM

umah aku dah abes dah
daging korban aritu
banyak giler
selang sehari menu daging heheh

Post a Comment