Thursday, November 11, 2010

Tak Ingat Tu, Ertinya Kita Makin Tua Ke???


semalam...sedang aku asyik blogwalking sana sini...
tiba-tiba...si kakak terjaga...
ibu dahaga...katanya...
aku angkat kakak, bawa ke depan iceboks...
amik air masak kasi dia minum...
pastu terpandang bekas polisterin atas meja...

arghh...AKU MEMANG DAH TUA...
aku lupa buat susu tuk kakak masa dia minta sebelum tido...
dan aku ingatkan  hubby belum beli mee goreng basah yang aku pesan petang tadi...
erkkk..aku akui la aku makin tua ni...haihhh...

jom layan mee goreng basah....hohoho....
tapi...takde basah mana pung...dah lapo...layan jelah...
tak kenyam makan kfc ok...

9 comments

Thursday, November 11, 2010 7:57:00 AM

same lal kak..org pun slalu lupe..tp lum nyanyuk tau..

Thursday, November 11, 2010 8:01:00 AM

heheh..

camtu la kan izan, ada masa banyak mende yg kita terlupa.. huhu

Thursday, November 11, 2010 8:26:00 AM

ah bgimana dgn saya?? hari ni lupa itu esok lupa ini..adakah sy juga sudah tua?ahaks

Thursday, November 11, 2010 8:44:00 AM

sbb byk urat dah putus kot time branak hari tuh ???

aku pun sama ... laki aku asek marah je sbb byk beno aku lupa ... tgal itu ini .... haaaiisshhh...

Thursday, November 11, 2010 8:47:00 AM

ek ele... ni bukan lupa... ni nko leka Zan... asyik ngadap lappy blogwalking... tu leka tak buat susu kakak... hehehe

Thursday, November 11, 2010 8:49:00 AM

hahahahah...camner la bleh telupa tu....sampai mee yg basah tu dah KERING..hahahaha

Thursday, November 11, 2010 10:14:00 AM

mmg pon..hehee kfieza lg la pelupa..!

Thursday, November 11, 2010 10:30:00 AM

ermm aku tak pelupa.. kirenya aku muda remaja la kan?? tolong ye kan okk.

Thursday, November 11, 2010 10:55:00 AM

sama... lepas bersalin LUPE ADALAH SATU KEMESTIAN pada saya.. huwaaa sokmo ketuk kepala sendri sebb selalu lupe itu ini huhuhhu

Post a Comment