Thursday, November 11, 2010

.:Tidur Itu Nikmat:.


arghh...citer sal tido, rasanya dah lama tak tido cukup 8 jam sehari...
aku syak dah bertahun la tak tido nyenyak cam dulu...(ni aku tipu ni tapi ia adalah benar....hahaha...)
arghh...skang asal nak tido jek memang  banyak gangguan...
kejap2 gangguan dari anak
kejap2 dari apaknya...
arghhhhh.....demm...bistu bila aku nak tido nyenyak  ni...


arghhh...siyesly aku jeles bila nengok MEREKA berdua tido nyenyak gini...
arghhh...nak meroyan aku gini weiii....
eh...banyak arghhh plak aku ni...hohoho...

seorang di utara...
 
seorang lagi di selatan...eh oklah tu...

notadijariku: bang, malam ni bangun wat susu anak eh...

7 comments

Thursday, November 11, 2010 11:47:00 AM

'mengantuk jdnye tgk budak2 nih'

Thursday, November 11, 2010 11:48:00 AM

ehehehehhe..

camtu la bila dah jd isteri & ibu kan! tak pernah lagi dapat tido ngan nyenyak sampai ke pagi.. tapi kdg tertaya2 naper mata ai & muka ai nie sokmo sembap.. haihhh!!

Thursday, November 11, 2010 12:08:00 PM

aku setiap malam bangun buat susu... maksima 3 kali satu malam.. minima 2 kali satu malam... kalau aku tak bangun.. pecah gegendang.. pecah perut kena dek budak tu.. sangat bahaya...

Thursday, November 11, 2010 12:25:00 PM

pelik tul aku...bila sepupu aku cite anak die sebaya anak aku ... umur 8-9 bulan dah tak bgn nyusu .... sedangkan anak aku samapi la ni nyusu memalam ... pelik sungguh...kadang tu sampai 4 botoi

Thursday, November 11, 2010 12:37:00 PM

ah muka irfan tido sebijik muka ibu :p

Thursday, November 11, 2010 2:45:00 PM

bila anak2 dah tdo jd sunyi kan rumah..hehe

Thursday, November 11, 2010 2:57:00 PM

sebbaik qimie still nyusu badan.. maka sua aje, jap pastu tido laa ihihi

Post a Comment