Tuesday, November 2, 2010

.:Time Flies...People Changed:.


entry ni aku dedikasikan buat sahabat yang bernama dayang bunting...dan juga buat sahabat yang bernama lois lane....eh dayang...eh lois....ko berdua  masih ingatkah dengan entry NI...yang mana pernah aku upkan satu ketika dahulu dan menimbulkan spekulasi antara kita, kita dan kita...dan ini adalah kesinambungannya...


dan sesungguhnya...benarlah kata pepatah...TIME FLIES...PEOPLE CHANGED...owhhh

notadijariku:  to forgive is not as easy to forget. the pain is too deep and I couldn't even dare to think about it....eh eh...ada kena mengena ke???

9 comments

Tuesday, November 02, 2010 8:32:00 AM

definiately sooo true..hee~

Tuesday, November 02, 2010 8:35:00 AM

wahh..

izan speaking london la pepagi nie.. hehhe.. bagus2.. ;D

Tuesday, November 02, 2010 8:40:00 AM

lois kirim salam kat lana yek

Tuesday, November 02, 2010 8:48:00 AM

@Syla Rosli
true kan...

@Ena
heheh...praktis make perfect...hehehe

@b.r.t.a.l.s.o.l.o
owhh...kang kalu lois baca dia tau la tu...

Tuesday, November 02, 2010 8:58:00 AM

aku syak frame kt atas tu yg tengah2 mesti ayat qursi. yg seblah kiri kanan plak Allah dan Nabi Muhammad. biasanye kat dinding orang camtu la. cam kat umah aku ade ayat qursi je. yang Allah ngan Nabi Muhammad takde lagi.

Tuesday, November 02, 2010 9:02:00 AM

segan pepagi dah speaking JERMAN..hehehehe

Tuesday, November 02, 2010 9:14:00 AM

yang kat umah aku plak, ada allah muhammad je..kursi takde lagi...

tapi dalam bilik ada ayat seribu dinar..


eh, aku kenal tak orang orang dlm gambo tu?

Tuesday, November 02, 2010 10:23:00 AM

syahdu nmpk nya Izan...pantai lg kan berubah...ni kan manusia lg la berubah..hehee

Tuesday, November 02, 2010 10:35:00 AM

baru perasan..

lawa ar bini dia..serius cun

Post a Comment