Tuesday, November 16, 2010

Tu dia La..orang suh belajaq kira-kira, mengelat, lari kelas..La ni glabah la..


hehehe...matematik bukan lah perkara yng mudah untuk di pelajari. ada sesetengah org matematik amat mudah dn jdik subjek kegemaran....walupun matematik ni susah,kita jgn terus x suka dgn matematik nih...sbb bila kita dok x suka ngan dia..lama lama nt dia kan menyusahkan kita...

sebagai cnth la kan.....tuan empunya blog ni....amat la suka ckp yg dia x suka kira-kira neh...kalau bg dia suh dok kira kira ka, kdg kdg kira baki duit pun leh gagal...tmbah la kalu kira orng beli barang bayak yang pakai RM pastu ada sen sen plak....ini sebab mak mertua aku ni bukak kedai runcit yg menjualkan barangan runcit lah...sudahnya..org dtg membeli barang.....mula la gelabah....bayangkanlah RM 3.80 + RM 2.30 + RM 8.80.......hang pa try la kira..pelanggan bagi RM 50.00....berapa jumlah dia??berapa duit nak bagi baki...hahahaha..siap kaki tgan suma naik la nak kira...!!!!!!!hehehehe..menggelabah pituk.....kuikui....last last guna OTAK JEPUN CAP CANON.....hadoiiii...guna otak jepun pun FAIL....dh x reti nak guna plak dah.....huhuhuhu....hehehehe..aku gelak ja lah....tu dia la masa dok blajq dulu lari kelas la, keja sekolah matematik cikgu bagi x pernah buat......heheheh..tu pun ada hati nk jadi maneger KEDAI RUNCIT HANIRA....ekekekeke..ok..tn blog x tau neh....kang dia marah dok memPERLI dia...hehehe.....sekian....dulu....korang kwn2 dia jgn bgtau di plak...kang aku kena tidoq luar....

(walaupun dia x suka kira kira aku pun x tau macamana dia leh jadik MENTERI KEWANGAN Keluarga aku neh...percya jelah)

4 comments

Tuesday, November 16, 2010 4:20:00 PM

ahahahaha, aku kdg kire lebih laju dari tokey kedai ah fong depan umah aku ni haa..

Wednesday, November 17, 2010 4:10:00 PM

biasa la.. selalunya org pompuan memg pegang status Menteri Kewangan tu.. heheh

Friday, November 19, 2010 8:43:00 AM

kiteorg bab kira2 wit beso2 mmg terer..tu yg leh jd menteri kew kat umh..klu kira yg skit2 tu bkn tak terer..mls je nak pk byk..hahahaha..

Friday, November 19, 2010 9:01:00 AM

heheheh. mengom tul

Post a Comment