Wednesday, December 8, 2010

Ada Orang Bertanya...Bila Nak Tambah Lagi Satu...


jawaban aku senang jek...

1. Tunggu harga minyak RON95 turun dulu...

2. Tunggu harga gula turun harga RM1.50 sekilo...

eh kira oklah jawapan aku ni kan...agaknya bila tuuu???

notadijariku: ada kena mengena ke ngan dua SEBAB di atas tuu???hahaha...

15 comments

Wednesday, December 08, 2010 8:16:00 PM

ada jek..
1. minyak utk ko ulang alik g klinik

2. gula tu utk minum air gula..

ehehehe

Wednesday, December 08, 2010 8:34:00 PM

@ayang
nombor satu tu betul...
tapi no 2 tu ko gile ke apa minum air gula tuuu...
nak suh aku kena kencing manis ke apa...hahaha

Wednesday, December 08, 2010 9:29:00 PM

harap2 naik gaji kan..
eh ada kena mengena tak dgn cite ko?

Wednesday, December 08, 2010 9:42:00 PM

boleh jer tambah sbb kata orang, kalau dpt anak baru, rezeki turun melimpah ruah.. :p

Wednesday, December 08, 2010 11:22:00 PM

ko nape zan? ni mesti ada org tanya2 psl menambah.

gula makin mahal weehhh

Thursday, December 09, 2010 2:43:00 AM

ekonomi2..

Thursday, December 09, 2010 7:38:00 AM

@~aSHa~
eh ada la kut...
kalu gaji naik, bleh beli minyak wat stok...

@Mata Hati
dik fairul...akak tunggu hang kawin dulu la...

@Afne
sejak ari tu aku berhenti minum air bergula...hahaha....

@hiro
haah, ekonomi yang tiada surutnya...
makin naik adalah...haihh...

Thursday, December 09, 2010 7:47:00 AM

alasan bleh diterima..tp kalau suami/isteri dikasi up gaji sampai riban2..alasan tu ditolak..ngee..

Thursday, December 09, 2010 8:29:00 AM

CIkmot,
CikReen pinjam alasan ni bley?? tehehehehe... :P

Thursday, December 09, 2010 8:38:00 AM

aku nak gune gak la alasan ni utk ank no 4..hehehehe..

Thursday, December 09, 2010 8:49:00 AM

@mamalieyna
hehehe...kalu gaji up kena cari alasan lain plak..

@cikReen
tak bleh...tak bleh...
p cari alasan lain...

@umilia
eh dah cukup 3 ek...hehehe...

Thursday, December 09, 2010 9:05:00 AM

jawapan yg bernas..tapi bila ek?

Thursday, December 09, 2010 9:24:00 AM

hhahhahaa,... kalau saya plak tunggu pegi klinik tak kena minum air gula... tunggu nurse dtg umah takyah beratur kat klinik untuk check kita...

Thursday, December 09, 2010 9:51:00 AM

ehehe.. x sabar nak tg ron95 turun rege n gula 1.50 sekilo... ;))

Thursday, December 09, 2010 10:50:00 AM

sokong..tp RON 95 sgt tidak bagus.yer...tggu RON 97 lah.

Post a Comment