Thursday, December 23, 2010

Bad Mood Today


adoiiiiiiiiiiiiiii...tolong tolong...rasa cam nak guling² bawah meja ni...
agaknya bos aku tak perasan kut kalu guling bawah meja...lainlah atas meja kan...agagaga....
adehh...sakitnya...dah lama tak sakit gini...arghhh tolonggg...selalunya tiap bulan takdelah sakit cam gini eh takkan tetiba aku nak citer pasal piyed kan...agak agak la kan....
arghhh aku bajet cam takde kaum adam bacalah blog aku ni...ok tak???
aku dah bajet dah ni...seme kaum mak2 jek...waktu puncak gini kaum adam sibuk dengan hal memasing...tak sempat nak layan blog lagi...kan kan....
tapi kalu ada pun, apa nak malu...ni satu ilmu ni...kaum adam...sila ngaku skang...ilmu ni kan??? kan???
eh tetiba rasa macam shy² cat plak nak bercerita ni... :p

layan gambar contoh aku sakit perut ni...

malam tadi perut rasa cam dipulas²...ah sudah...saper plak pulas perut aku....rasa cam nak berak pun ada...sakit senggugut pun ada...aku syak senggugut kut...tapi seumur idup aku ni ha, tatkala datang bulan, lum pernah diserang angin senggugut ni...aneh la...
mana satu aku nak layan ni...arghhh...mencik..mencik...tapi dah namanya pompuan, itu perkara normal...
bukan perempuan la kalu tak piyed...eh maknyah yang transform jadi wanita tu kan, derang piyed ke idak???sila bitau sesapa yang tau...siyes aku tak tau....

pepun syukur, tahun ni rekod la kan...tak pernah bolos...kalulah bolos lain plak citer dalam blog ni...hahaha....oklah entry pemanas pagi ni...aku tak pat berfikir secara waras ni...sakit guling2 dah ni...huwaaa.... i hate dis kind of feeling...rosak malam jumaat aku....uhukss....qadar tuk minggu berikutnya lah....weee.....

12 comments

Thursday, December 23, 2010 8:42:00 AM

no comment^^

Thursday, December 23, 2010 8:42:00 AM

hahaah...sama arrr la ni..angin2 senggugut mcm nak singgah je nih. ni baru warning..jap jap gi dtg la angin ribut dia. huhuhu

Thursday, December 23, 2010 8:43:00 AM

aku rs maknyah2 tu takde period kot..klu ade kua ikut mane lak..hahahaha..

Thursday, December 23, 2010 8:44:00 AM

itu la... sape suruh makan mekdi semalam... kan dah sakit perut memulas-mulas... ade lada hitam tu... ;p

Thursday, December 23, 2010 8:58:00 AM

hadoiii... klu akak pon sure guling2 klu sakit perut nih...

akak pon 2-3 hr lagik angin senggugut nak dtg ler... huhu..

Thursday, December 23, 2010 9:13:00 AM

dari dara sampai branak tak penah kena senggugut...
alhamdulillah

Thursday, December 23, 2010 9:33:00 AM

eheheh..
nak gelak ada... keian pun ada.. gelak dari segi gaya penulisan mu itu la izan.. mencui hati taukkkkk!! hahah

nasib baik dah lama tak kena angin senggugut camtu.. eh! ena baru je lepas.. hoyeay!!! ahahahhahaha..

Thursday, December 23, 2010 10:01:00 AM

kak, saya lepas bersalin kena senggugut..tapi sekarang dah ok dah.. mungkin dulu sebab darah nifas tak abes kuar kot tu yang sakit banyak...

takpe2 malam jom'at next week qadar ekkk!! hahaah...

Thursday, December 23, 2010 10:08:00 AM

masa anak dara sy senggugut teruk jugak..pas dh x dara(:p) dia tukar ke kepala..sakit sebelah mencucuk2...huhu

Thursday, December 23, 2010 10:35:00 AM

akak pn kalo period sure sakit kalo bole rs nk tdo je...

Thursday, December 23, 2010 11:08:00 AM

adeiii....sakitnya.....kita ada gk serangan tu...tp skrg dh ok..hehe..

Wednesday, January 02, 2013 12:46:00 PM

Aduhhh mmg x suke la senggugut nie...choooo...pg jauh²... :p

Post a Comment