Wednesday, December 1, 2010

Berdua Lebih Baik???


hurmm...tetiba rasa rindu nak berdating berduaan ngan si suami..
jalan sambil berpegangan tangan...
peluk2 pinggang...haihhh...
lani nak pegang tangan pasangan pun tak berapa nak sempat....
sebab ada tangan kecil yang lebih memerlukan pegangan...
lani nak peluk2 pinggang pun tak sempat...
sebab pinggang itu dah tak muat nak dipeluk...cehh...

hurm...siyes ni, kekadang ada gak rasa nak candle light berdua dengan si suami...
tapi mana nak tompangkan anak2...
saper nak suh nengokkan anak2...
ada sesapa nak hulurkan bantuan ringankan beban??? hehehe...

eh, ada jugak tetiba teringin nak berbulan madu ngan si suami...
sejak sah menjadi isteri kepadanya, kami masih belum kemana2 berbulan madu...
ada cerita di sebaliknya...
dan skang, cam tak sesuai nak guna istilah berbulan madu ngan anak2...
takde bulan dah nak dimadukan...
so senang citer, p bercuti jelah kan...hehehe...

hurrmmm lagi...anniversary yang ke 5 bakal menjelang...
eh lagi sebulan dari sekarang jek...
apa nak buat ni ek...
takyah buat apa2...dok dediam sudah...
tahun depan banyak agenda besar yang nak dilakukan....haihhh...
doakan moga semenya berjaya...amin

notadijariku: sesekali verangan nak jadi puteri raja pun ada...haihhh...

11 comments

Wednesday, December 01, 2010 2:23:00 PM

hmm..nampaknya impian kita sama:-)

Wednesday, December 01, 2010 2:55:00 PM

agenda besar ape tu kak?

Wednesday, December 01, 2010 3:03:00 PM

ala.. takpelah.. ko pun nak pegi langkawi ngan sabah nanti kan?? kan?? tu kira animun sekali la.. lagipun setiap tahun ko berjalan wei... dari aku ni.. sob.. sob.. sob...

Wednesday, December 01, 2010 3:03:00 PM

kak, bedey saya pun dah dekat kak, buat la perancangan tuk saya plak!!! ihhihihi

saya pun tak sempat honeymoon kak.. lepas kawin, bulan pose.. pastu lekat terus dah mabuk2.. makanye... takde laaa honeymoon ke honeysun ke..hihihi

Wednesday, December 01, 2010 3:17:00 PM

berangan jea la...

Wednesday, December 01, 2010 3:36:00 PM

sekejap dah 5 tahun ek kak....
sib baik ler org sempat hanimun lepas kawen..gi cameron sajer... hehehe..

Wednesday, December 01, 2010 3:38:00 PM

ala Zan... akak nye 2nd honeymoon pun dah 2 kali tangguh... gara-gara anak kecik pastu pregnant lagi... :(

Wednesday, December 01, 2010 3:49:00 PM

yer la.. 2011 agenda sudah disusun.. harap menjadi la agenda tu kan!.. ;D

izan kami penah saling berpegangan tangan sambil pegang tangan anak2 jugak.. hik3x.. tapi kejap je la..

Wednesday, December 01, 2010 5:54:00 PM

wahh pasang niat nak beromantika...cayok2.. set kan date n time nya..anak2 bagi kfieza ngasuhh...heheee

Thursday, December 02, 2010 8:19:00 AM

meh tompang sat kt uma mertua aku.. ada gak nasrul n adik eipullah nak bekawan.. hehe

Thursday, December 02, 2010 2:26:00 PM

wahhhhh nk wat projek baby baru ke tahun dpn ???

Post a Comment