Sunday, December 12, 2010

Dimana Kan Ku Cari Ganti...Serupa DenganMu...


hurmm...tetiba rasa syahdu...terasa sangat kehilangan dia...
bila pandang kanan....dia sudah lama tidak berada disitu lagi..
pandang kiri, hanya si dia masih setia disitu..
arghh...dem dem...demmmm...sedih ar plak....
tambah sedih bila sesambil taip entry ni, dok nyanyi lagu p ramlee tu...
arghh...persal lagu ni sedih sangat...
tacing mak disitu...

walaupun dah ada pengganti..namun pemergian DIA masih diingati...
dia yang aku maksudkan disini adalah tuuu...gelang tangan yang aku pakai di bawah jam tu...
walaupun regenya tak cecah beribu ringgit...namun ianya punya sentimental value tau....
huwaa....saper ada jumpa tolong bitau aku...sob sob...sedih...ok...

eh dah lama tak kai tudung jenis gini...skang asyik layan shawl jek....haihh....


notadijariku : walau beribu yang datang,  namun tiada yang leh menggantikan si Dia...arghh....

11 comments

Sunday, December 12, 2010 12:41:00 PM

uishhh..akk hilangkn kat mana gelang ni?

Sunday, December 12, 2010 4:12:00 PM

pegi mana gelang tu..ilang ke Izan..? haishh tu gambo bila lak...

Sunday, December 12, 2010 4:43:00 PM

alahai sayang nye la..camne leh ilang tu? saya ari tu ilang subang sebelah je,sampai ari ni pakai lagi yg sebelah tu hehe

Sunday, December 12, 2010 9:41:00 PM

@sugar2 kapas strawberry
dik gula gula...kalulah ahkak tau kat mana ilangnya...sob sob...

Sunday, December 12, 2010 9:42:00 PM

@Fieza79
ilang la kak...
tu gambar beberapa bulan yang sudah...awat kak???

Sunday, December 12, 2010 9:43:00 PM

@Hidayah
memang sayang kan...dah ler emas mahal skang...huwaaa....

Monday, December 13, 2010 8:03:00 AM

kak, lbih baik mu setia je pakai shawl..ekeke

ooo gelang tu ke yg hilang haitu..sedih tu pemberian dr mak kan..

Monday, December 13, 2010 8:11:00 AM

eh..pasai pa x tau pun ...patut dah x bunyi khcing!!kching!! lagik...gulpsss.

Monday, December 13, 2010 8:52:00 AM

ilang kena curi ke jatuh ni... gune bomoh carik la.. hehehehe...
jgn sedih... doa die pulang balik la

Monday, December 13, 2010 11:32:00 AM

sob..sob... kak.. akak mengingatkan saya kembali pasal gelang saya yang ilang... sgt sentimental value sbb hantaran kawin

Monday, December 13, 2010 12:02:00 PM

le ingatkan apa yang hilang rupa2nya gelang sabar jelah...hahahaha

tp yelah sebab ada sentimental value sure sayang gila kan ...

Post a Comment