Thursday, December 9, 2010

Dulu, Masa Memula Belum Jadi Setiausaha...


dulu, masa aku belum berkecimpungan ngan bidang kesetiausahaan ni, aku suka nengok wanita yang bekerja sebagai setiausaha tu, pakai cam gini...sangat cumel...cun, elegan, cam  keparat korporat pun ada...


kekadang teringin gak kai gini...tapi hehehe...tak bleh punya...gi pulak takde lagi orang kat upis aku kat gini...
eh ada ada...tapi beliau kai suar...kira oklah tu...
kai kot, skirt pendek nampak peha drumstik, kemeja tanpa lengan...
comel jek...tapi takkan aku nak kai skirt kut...kalu pakai pun, pakai yang labuh ar...
kurap banyak kat kaki...shegan...hahaha... :p

notadijariku : cung kan?? kan??? kannnnnnnnnnn??? giler!!!

18 comments

Thursday, December 09, 2010 10:18:00 AM

tak jadi sekretary pun leh jek kai gini weii... segan nak kt time opis kai la time berjimba2 dgn hubby hang..

Thursday, December 09, 2010 10:21:00 AM

@ayang
aler, shegan la yang...lemak terpacul disana sini...hahaha

Thursday, December 09, 2010 10:29:00 AM

sangat cantik..tp slalu secretary swasta yg slalu kai gini ek kak..
secretary gomen pakai baju kurung, kebaye,kurung moden jer..
hehehe..

Thursday, December 09, 2010 10:34:00 AM

ehh tak de la skirt/suar lebih tebal sikit dr kain bju kurung pe.. kena tiup angin xde la nmpak lekuk2 sgt.. hehe..

ermm jgn bli blouse, bli kemeja.. haa smart.. pastu kai r blezer x pun vest.. ermm vest pun mcm2 pattern tau..

Thursday, December 09, 2010 10:41:00 AM

sgt sker ngan gaya gini walo bkn seketeri. teheheh.
ada gak pakai kadang2 gi opis. kemeja lengan pjg, skirt itam ngan blazer. kdg2 la, bila smpai time nak melaram. biasa pkai bj kurung je la.

err...tpt korang ley pakai suar eh?? kan gomen tak ley pakai suar waktu opis hour..ke seketeri diboleh kan :))

Thursday, December 09, 2010 10:44:00 AM

hee kalau ko nk tau gini la imej aku
masa kt kolej..
aku kan blaja seksitary kekekek
mmg g kolej pkai blazer & kain panjang la..ala2 wanita keparat

Thursday, December 09, 2010 10:51:00 AM

@.:mama dhia:.
smart kan ct...teringin jugak nak pakai gini....huhuhu...

@ayang
weiiii, tah bila tah nak kai gini...:p

@PUANSTOBERI
ek, opis saya bleh jek...
ritu masa peknen selalu kai suar...sebab kain seme tak muat dah...adehhh...

@nana
lor, kiranya ko skang lari dari bidang la ek...

Thursday, December 09, 2010 10:57:00 AM

tingin nak pakai... tapi bile atas bertutup bawah terbuka, terus lupekan niat itu ahahaahah

Thursday, December 09, 2010 11:11:00 AM

mmg nmpk elegan kan, org tak jadi secretary pon leh kai gitu..tp nmpk macam shekshi la plok..kene pulak boss laki yg gatai, isk isk..

Thursday, December 09, 2010 11:17:00 AM

seyes ke ko ni??/ jual kat aku la lcd tu.. boleh???//?


hamzahian@gmail.com

Thursday, December 09, 2010 11:26:00 AM

huhuhusedey...tak leh pakai sbb ai kerempeng ...
tak cantek langsung ... for sure semuanye lurus.....huhuhu ....

sbb aku slalu usha org kurus cam aku pakai tak lawa....siap aku kutuk dlm hati sambil monolog .... tak seswai utk aku ..hahah

Thursday, December 09, 2010 11:36:00 AM

aku mmg teringin nak pakai..tp segan sbb geng2 setiausaha kat cni sume tak pakai..kang kate over lak..tp lg 1 tak pakai sbb kat ofis aku sgtla strict..klu nak pakai harusla dgn skirt labuh..tak leh pakai suar..bosan sgguh..

Thursday, December 09, 2010 11:38:00 AM

mmg cun tp klu keje gomen bile pakai yg lain dpd baju kurung/kebaya mula lar masing menengok cam tak penah tgk org huhuhu

Thursday, December 09, 2010 12:34:00 PM

mmg elegan...try pakai sekali izan..bikin gempak hehee

seketeri skrg suma dh sopan2 kan..tk seksi dh ehh cm lam tv tuhh..hahaa

Thursday, December 09, 2010 2:34:00 PM

akak pun PA gak, zaman anak dara dulu, ada gak pakai cenggini, tp ngan seluar le, tp bila dah jadik makdara anak 3, kena pakai yg besar2 ckit, byk sgt lemak tepu...hehehe

Thursday, December 09, 2010 3:06:00 PM

suzie penah gak pkai bj keparat cam ni.. pkai skirt labuh+kemeja+blazer.. wlaupun bukan seketeri.. keje gomen gak.. ade gak seketeri n pegawai pkai cam ni kat opis.. kdg2 pkai slack gak.. maybe kitorg badan berkanun kot.. terasa cun pkai camni.. cisss.. perasan!

Thursday, December 09, 2010 4:15:00 PM

eh... ok ape officeware mcm ni... opis akak mmg ade yg pakai style gini... tp padan dgn skirt labuh la... cutting duyung / A-line... cun... klu pakai ngan seluar tu makna nye ade keje luar la tuh... site visit... nampak kemas dan elegent... cun sgt cun...
lagi satu badan klu lemak banyak... baju cutting mcm ni bole tolong sembunyikan lemak2 tu... ;p

Friday, December 10, 2010 6:59:00 AM

samalah kita izan.. teringin nak pakai yg mcm dlm gambar tu.. tp tetap rasa baju kurung gak yg cantik.. cececehhhh.. cenkonon gadis melayu terakhir..

Post a Comment