Wednesday, December 29, 2010

Hari Ini 29 Disember 2010


HARI INI...29 Disember 2010

* hari ni aku sampai opis lewat...gara² MEREKA yang sibuk nak naik motor ngan abi...namo dah naik kete ngan ibu...adeh...alih² kena tunggu jugak la sampai derang sampai taska

* hari ni tak tau nak sarapan apa...cam biasa kut, sekut wheat meal cecah air sudah...lunch pikir lain...kalu aku rajin lunch, rajinlah...kalu idak tunggu malam kang sudah...

* hari ni petang ini, akan berlangsungnya perlawanan akhir Malaysia dan Indonesia...aku bukan takmo amik tau, tapi tulah, tak tau nak komen gimana...tetambah dengan isu laser la, itulah, nak guna coli Julia Perez la...tah la weii...dah la perlawanan berlangsung kat Indon sana..harap² pemain kita baik² sahaja...tak paham aku ngan derang ni...asyiklah nak cari pasal...haihh...mudahan tidak la berlaku apa² yang membuatkan diri kita seme tidak aman lagi...

* hari ni bos nak p kuching..sampai ari jumaat...arghh bosan la...takde kawan aku nak borak...

* hari ni jugak dah 29 Disember 2010...tinggal lagi 2 hari jek lagi kita seme akan melagkah ke tahun baru...dan nak masuk tahun baru, sure akan tanya azam baru kan...bagi aku, aku cuma nak pastikan azam nan satu tu kesampaian...insyaAllah...

* hari ni jugak ada jualan...ingat nak p cuci mata...

* hari ni...tak tau dah nak taip apa...jom sarapan...daaa...

18 comments

Wednesday, December 29, 2010 8:19:00 AM

bedebar nak tgk bola mlm ni..harap2 tak de perkara buruk yg berlaku disana..

Wednesday, December 29, 2010 8:22:00 AM

@Sricahaya
tulah kan...tau2 la keadaan kat sana camner...ingat isu yang bakar bendera kita dulu...haihh...
macam takmo pikir, tapi kekadang fikir gak...cuma fikir dalam koooolllll jek...

Wednesday, December 29, 2010 8:26:00 AM

eT pon sampai opis lambat..ngeee

Wednesday, December 29, 2010 8:37:00 AM

jom ramai rami kita tgk laser gunung berkembar Julia pepe..mlm ni...hmpun ramai2 di dataran putrajaya..

Wednesday, December 29, 2010 8:51:00 AM

harap2 29hb nie hari bertuah buat malaysia :)

Wednesday, December 29, 2010 8:53:00 AM

izan, makan sekut tu leh bertahan sampai petang yeh!.. hehe..

Wednesday, December 29, 2010 8:54:00 AM

malam ini kita ramai2 terpacak depan tv tgk bola...

Wednesday, December 29, 2010 9:11:00 AM

tiba2 arini aku jadi peminat bola heheh

Wednesday, December 29, 2010 9:16:00 AM

hrp2 pemain Malaysia tidak hanya bertahan..serang selagi boleh..Malaysia Boleh..hadiah di akhir tahun ni..

Wednesday, December 29, 2010 9:25:00 AM

yerrr... Harimau Malaya akan mengganas malam ini... walau pun akak sakit kepala... akak tetap pakai baju kurung warna kuning... ;p

Wednesday, December 29, 2010 9:38:00 AM

ye 29 Disember.. teringat pulak aku teringin nak makan burger prosperity ayam.. haha akibatnye.. esok tu perut mulas2 nak beranak.. haha

Wednesday, December 29, 2010 9:52:00 AM

@eT
hehehe...

@har_ris
cehh...itu yang dia beria nak nengok ek...

@ieda
tulah kak, harap begitulah...

@Ena
bleh jek, tapi skang dah lapo camner...hahaha...

@Mata Hati
namo ar...nak layan blog memalam...:P

@Nana
cehh...tetiba plak???

@umilia
marilah sesama kita doakan...amin

@ejaMaria
peberet kaler saya tu kak..tu blog kaler kuning...ok tak???

@ayang
hehehe...dah nak masuk setahun dak adik saifullah ek...

Wednesday, December 29, 2010 10:32:00 AM

cubaan mengomen disini...

Wednesday, December 29, 2010 10:37:00 AM

hehehe kita doakan jelah yang tebaik untuk malaysia... semoga beroleh kemenangan ...

Wednesday, December 29, 2010 10:37:00 AM

tak sabar nk tgu mlm ni ... mesia kena menang jugak ..aku tak mo tgk corak bertahan ...
go mesia ....

Wednesday, December 29, 2010 10:46:00 AM

Insya Allah Malaysia menang mlm ni..

Wednesday, December 29, 2010 11:18:00 AM

ehehehe

Wednesday, December 29, 2010 1:15:00 PM

aahhh mencik indon2 nih! emo!!

Post a Comment