Monday, December 27, 2010

Hari Isnin Yang Terakhir...


weeeeeeeeeeeeeeeee....monday blues makin terasa...pepagi bangun tido dah rasa lemau satu badan...asyik terjaga jek...eh banyak lak mimpi basah malam tadi...hahaha...dan ari ni keje cam biasa...
tapi mata ni terasa ngantuk yakmat...nak buka pun tak leh...
ada kang aku lepak tido lam surau dulu kang...haihhh...

sampai opis, cam biasa on sana sini..bila on blog nengok sana sini dok ucapkan tahniah pada Malaysia...
pastu ada satu blog tu dok citer sal pancaran laser punca Indon kalah ke apa tah...
siyes aku tak tau menahu sal ni...sebab dok nengok pun siaran langsung...aku sibuk bersiaran langsung di alam maya...ekekeke...patutlah dengo hot fm tadi si fbi ada dok citer sal laser...hurmm...apa apalah...aku tak masuk campur...so pada team Malaysia tahniah...bekalkan diri anda secukupnya di tempat lawan ok...

ahhh sudah, tetiba otak aku jadi BLANK...banyak menda nak taip, tapi tepu semacam jek otak ni...so sampai sini jelah entry pemanas pagi ni...hopefully simptom monday blues ni tidak terusan menular...
aku nak wat keje ni...

notadijariku: eh SKT pun tak isi lagi ni camner...MALASNYAAAAAAAAAAAAAA....

8 comments

Monday, December 27, 2010 8:08:00 AM

isi cepat!... org dah nak buat nilaian pertama nih... ;p

Monday, December 27, 2010 8:15:00 AM

huhuhuhu..
taktik je tu...
tapi kan, tgu rabu ni kat indonesia plak...
takutnyer...

Monday, December 27, 2010 8:23:00 AM

@ejaMaria
aler, malasnya...akak tolong isikan bleh... :p

@ita cutevirus
ishh, memang menakutkan...dah la orang dia ramai...haiyaa...

Monday, December 27, 2010 9:04:00 AM

haih...sebab arini ari monday la
sebab malam tadi tgk bola kat kedai la
aku bangun lambat g opis hehehe

Monday, December 27, 2010 9:08:00 AM

sampai opis, semua duk cerita pasal bola..huhuhu

Monday, December 27, 2010 9:12:00 AM

@Nana
perghh...sanggup tu ko nengok bola kat kedai...aku tido lagi bagus...hahah...

@Mata Hati
sib baik saya antisosial...so takdengar derang citer sal bola2 ni...g pun sini seme pilot..takdenya derang layan bola...hahaha...

Monday, December 27, 2010 9:51:00 AM

Mmmg biasa Isnin adalah Monday Blues kan..Bola hubby jer layan bini dia tak pun..cuma naka tau menang kalah ja ha..ha..

Monday, December 27, 2010 11:59:00 AM

cik mot: tengok sikit2 je mlm tadi..apa2 pun tahniahnkpd pasukan Malaysia...

Post a Comment