Tuesday, December 21, 2010

Hati Menangis...Tak Siapa Tahu


owhh...dah tengahari...lambat plak aku up entry ke dua kan...tah...BLANK gak paler ni...
banyak menda nak fikir...pepagi lagi aku dah dikejutkan ngan satu berita...heh...geram tul...
tak pasal² aku lak yang terlibat...si seorang tu pun satu...naperlah tak bitau aku awal...
ni saspek dah selamat dah kerjakan haji...arghh geram tul...tapi takpelah...terimalah ianya satu kesilapan...

dalam rasa gitu, tetiba ada seseorang lak ajak aku meronggeng ke jalan tar...
arghh...aku ni kan, kalu orang ajak, susah tul nak tolak...tapi bos ada skang...
so kena tolak jugak la...kalu bos takde, dah lama aku polo jek...
sesekali wat jaat kan...pe salahnya...

yang aku nangis ni, sebabnya tetiba jadi semak meja aku yang sentiasa kemas ni...
itulah, inilah...arghhh sedikit tensi disitu...
takpelah, pelan² buat...bukan nangis kuar air mata pun...nangis dalam hati...takde sape yang tau kan...
dan tetiba gak aku jadi sibuk tak pasal...orang ajak ceting la...kat fb la...kat blog la...
adehh...sibuk kemain lagi...bistu bos punya top up touch and go ni saper nak wat...huwaaa....
malasnya...kang bagus kalu sok bleh cuti...arghhh....

korang, sila bitau kat mana ada sale...aku nak biskan duit yang ada...itukan satu terapi...huhuhu...

6 comments

Tuesday, December 21, 2010 11:39:00 AM

eh kak, hjg mggu ni jualan lg kt picc

Tuesday, December 21, 2010 11:55:00 AM

hhehehe! kak ieda pon blank rini..lagi blank gaji swasta tak kuar lagu, uhuhuh!

Tuesday, December 21, 2010 12:38:00 PM

jom weh g jj equine,hehehe

Tuesday, December 21, 2010 12:51:00 PM

hehee..mmg...abis kan duit tu 1 terapi...i like..!

Tuesday, December 21, 2010 3:21:00 PM

SOGO selalu sales.. ahahaha.. ;) Takmo tensen² k.. :)

Tuesday, December 21, 2010 4:00:00 PM

sedekah amal jariah kat aku kak ...
pun satu terapi habihkan duit jugak tuh

Post a Comment