Friday, December 24, 2010

JEJ 41 @ JEJAI


saper tak kenal si jejai ni kan...tetiba glamer bila dia jadi suami ND tu...pastu cerai, pastu ada skandalisma lak ngan FS...makin glamer lak dia skang...dah jadi lelaki rebutan dah weii..
sebab???tah la aku tak reti nak komen lelebih...
nak kata ensem...ermm...ce tanya ND ngan FS la...nak kata duit berkepuk, yelah kut kan...
aku tak tau sal ni...tak pernah kawan ngan dia..hahaha...

JEJ 41 atau JEJAI...pemilik dua biji kereta mewah di bawah ni...memula dia pakai no pendaftaran JEJ 41 tu kat kete kuning di bawah ni...

**************

Bumble Bee (aku rasa sure awek sebelah bangga giler dapat naik kete mewah cam gini...kalu aku pun menyengih jek sepanjang perjalanan....racing²...huhuhu...cam dunia ini aku yang punya...padahal dok sebelah jek pung...ce kalu sendiri yang pandu camner???bawak lelaju, potong sana sini...sekali polis wat roblok, yang kuarnya pemandu pompuan...seksi giler plak tu...sure berdarah idung polis tu...hahaha...tetiba jek kan aku berimaginasi...harharhar-gelak mejah ian...) 

tapi yang tak behnya kete ni ada dua pintu jek...adehh, aku lemas kalu kete punya dua pintu ni...cam tak bernafas orang belakang...so tak jadi ar nak beli satu...tak sesuai tuk famili kecik aku...hahaha...dan dan jek kan...

*****************

 pastu di transform plat yang sama ke Lamborghini Gallado seperti di bawah...
ate anak orang berada kan...senang bai tu jek nak tukar kete...beh ar pasha sendat...pat naik kete mewah...huhuhu...aku ni tah bila la agaknya...weeee.....hai pasha...boleh ahkak tumpang...nak balik jengka jek pung...sure orang jengka pandang terbeliak biji mata kalu aku balik sana naik kete ni...sedangkan guna plat putrajaya dah pelik...hahaha...

tapi pikir balik, namo ar punya impian nak kai kete mewah gini...takut ar...tido malam pun tak lena...takut nyamuk gigit...kang kena denggi ke, malaria ke, aku gak yang susah...motip??korang baca dalam versi kereta la...sure paham punya...:p
dah la, makin lama makin aku biarkan jari ni menaip dengan kelajuan 100/wpm makin banyak lak karutan yang aku lemparkan kat sini...aku bukan reti nak ngarut2 ni...mencarut retilah...harharhar...gelak pinjam lagi...

orang kaya makin kaya...tapi orang miskin???masih di takuk yang lama..fikir-fikirkanlah...selamat beramal...

14 comments

Friday, December 24, 2010 3:12:00 PM

kete lawa tp parking kurang lawa..
hehehe...

Friday, December 24, 2010 3:23:00 PM

org byk duit mmg tukar kete cam tukar baju.huhuhuhuhu

Friday, December 24, 2010 3:23:00 PM

org byk duit mmg tukar kete cam tukar baju.huhuhuhuhu

Friday, December 24, 2010 3:29:00 PM

tak tahu naper ena ni tak pernah pulak berangan nak naik kete camtu. cantik bg yg suka la kan!.. ke cantik sbb Jutaan ringgit jenama dari luar negara.. yerla kot!.. ni kalo jejai baca komen nie sure berdarah idong dier sbb ada gak fomfuan tak minat.. yer tak izan? larikkkkkkkkkk!! kan izan lepuk.. ;P

Friday, December 24, 2010 3:30:00 PM

JEJ41 memang tak reti paking!

Friday, December 24, 2010 3:36:00 PM

PERGH..UP KE lambo tu..ptot la FS siap leh naik heli..tak sure lak heli tu no plat brapa..

Friday, December 24, 2010 3:37:00 PM

plg mewah keta yg aku pnah naik keta bmw..tu pun naik keta org..hahahaha..

Friday, December 24, 2010 3:40:00 PM

nak komen apa yea? komen ni je la dari x komen langsung... hehehhe

Friday, December 24, 2010 3:53:00 PM

junior ahkak ni masa sek kat tepen dulu...x sangka dia dah seglamer ni skrg...kalau tau, dari dulu dah ahkak ngorat...tp x encem...x nak la...! hehe...

Friday, December 24, 2010 3:57:00 PM

wow mmg minat dgn kete cap lamborghini.. cewahh leh x convert kete aku ku modifi jd gope bentuk lamborghini?? hahaha lamborghini kete terlaju.. ermm..cantas!

Friday, December 24, 2010 4:03:00 PM

owh! dpt lamborghini kecik bt perhiasan pon jadilah.. harus beli sebiji :p

Friday, December 24, 2010 4:16:00 PM

org byk duit gitulah.... kita nih tgk jerlah... huhu..

Friday, December 24, 2010 4:23:00 PM

lawa keta...tp lawa tak perangainya?

Friday, December 24, 2010 9:11:00 PM

hrmmm... i pon tatau ape la hebat nyer jejaka tue..

Post a Comment