Sunday, December 5, 2010

Jemput Makan Semua...


tiap ujung minggu nengok mud jugak la...
kalu rajin aku masak, kalu idak, aku masak yang simple2 jek...
sib baik la dapat suami yang jenis tak kisah...
owhhh ya, seminggu sekali jek aku layan nasi...
lelain aku layan mee, mihun, moi..
eh apa sahajalah yang leh mengenyangkan...
dah berbulan cam gini....hehehe...
eh ni bukan kes diet ke apa tah...
cuma ketandusan  ide nak masak pe hari2...
hahaha...alasang kan...

owhh menu semalam...simple sahaja...
tapi kata en hubby kenyang...hahaha...
beselah amik hati si isteri kan... :p

eh terselit jugak pic semalam...pertama kali memakai shawl cotton...sib baik ok...
ni bukan polka dot...tapi polka love...hahaha.... 

ok tata...nak p jj jap...nak cari baju ngan suar kecit...hahaha...
jom jom...abiskan duit yang ada....
dah abis, kita dok diam2...cehh....

notadijariku: baju dan suar kecit disini adalah baju anak2 ok...
tu mesti korang pikir bukan2 tu...huhuhu....

6 comments

Sunday, December 05, 2010 3:12:00 PM

hehehe cam tau2 je..smlm pun p cari baju n suar kecik untuk tido..jumpa kat FOS 3 rm 10,GAP n Old NAvy wooo

Sunday, December 05, 2010 3:20:00 PM

@Hidayah
hehehe....erkkk tu seluar kecik tuk anak2 ke atau tuk mak anak2..hehehe....

Sunday, December 05, 2010 3:38:00 PM

nak tumpang ketawa jer...hehehe

Sunday, December 05, 2010 3:54:00 PM

heheh..

tadi memg dah pk bukan2 dah.. eekekekekeke..

ok per lauk tu.. nak kata simple sangat tak jugak kan.. sbb ada sayur.. camtu pun dah koyang.. ngeeeee

Sunday, December 05, 2010 4:15:00 PM

baca entri ko asik nak kene reset je paleotak!

Sunday, December 05, 2010 8:00:00 PM

@Mata Hati
hehehe....anak teruna tak perlu paham pasai tu... :p

@Ena
hahaha, ena pun kena reset semula fikiran tuu...
tu paling simple tu ena...
sebab guna bahan yang ada jek dalam peti tuuu

@Hidemichi
aku dah agak dah...hang mesti fikir yang bukan2 ja...
haihh....

Post a Comment