Tuesday, December 28, 2010

Mimpi Basah



hurmm...kali ni baru teringat nak citer sal mimpi...bukan mimpi basah ye kengkawan..mimpi cenggitu dah lama berlalu..eh ada ke perempuan mimpi basah...kalu tanya aku balik ada kut...mungkin dalam mimpi rasa nak terkencing...tapi realiti sebenarnya memang dah terkencing pun...tu yang basah tu...hehehe....eh itu dari pemikiran aku la...korang jangan percaya bolat2...korang fikir la sendiri...cakap berdasarkan pengalaman la kan...agagaga....hahaha...

lately...aku banyak bermimpi...hurmm aku syak ni mesti banyak sangat nonton citer korea ni...mana taknya balik2 mimpi kat hero2 citer yang aku nengok ar...ishh...ada ke plak gitu...tapi mimpi yang biasa2 jelah...takdelah mimpi basah2 ngan derang...haihh...marah laki mak kang...:p..tapi beh wooo mimpi kat derang ni...nak dapat jumpa kat realiti, maybe takkan punya...ada pun bila tahun la kan...bistu jumpa dalam mimpi pun kira oklah tu...hahaha...besenya mimpi cam gini terjadi sebab siangnya banyak dok memikir kan...mulalah angau datang...pastu dok terbayang2...alih2 bawa sampai ke alam mimpi...tapi siyes la...tu lum dikira mimpi bila nengok citer HANTU...arghhh sudah...itu memang nite mare kan....

kata orang mimpi ni mainan tido...tah la, tu orang yang kata...aku tak tau nak kata apa...tapi betullah kut...sebabnya tak seme mimpi tu akan jadi kenyataan...melainkan kita ada sixth sense yang dikurniakan oleh Allah...contohnya cam dapat petanda atau alamat akan berlakunya sesuatu kejadian kan...Allahualam...nak cakap lelebih aku sendiri lum pernah alami...kata orang jugak, setiap mimpi yang hadir tu membawa petanda...betul kah..contohnya mimpi ular bawa petanda begitu...mimpi katak bawa petanda begini...mimpi cik abang kawin lagi satu???arghhh...itu memang PETANDA BURUK tu...owhhh tidakkkkk.....

tapi kan, betul la apa yang orang kata...ni orang jugak yang kata ok...kata orang, kalu kita terlalu ingatkan seseorang, tak mustahil kita akan termimpikan orang itu...ni aku admit la kut...sebab kekadang bila aku teringatkan arwah ayah tu, aku selalu termimpikan beliau...sedar2 terus sedekahkan al-fatihah...sedar sedar mengalir air mata ini...owhh ayah...i miss you so much...kalulah ayah masih ada...

hurm...korang pernah bermimpi???tipulah kalu ada yang kata seumur idup tak pernah mimpi...tipuuuu...takkan lah korang tak pernah bermain time tido...ate mimpi ni kan mainan tidur...hehehe...ok nak citer lak sal mimpi pasal jodoh...cam kekonon kena wat solat istikarah...pastu mr/mrs right akan muncul kedalam mimpi kita bila kita wat solat istikarah kerana perlu memilih di antara dua...eh korang pernah alaminya tak???kalu tanya aku balik, sure la takde...sebab aku tiada pilihan...sorang jek yang aku ada...hahaha....so tak perlu nak bermimpi2...tapi mimpi agar dimurahkan rezeki selalu oklah tuuu...
abang, camner ni, tak pernah mimpikan abang pun...(aku tipuuuuuuuu....)

dan yang pastinya macam2 taksiran yang bleh dibuat dari mimpi ni...terpulanglah kan kepada kita untuk menilainya...jangan samakan realiti dan fantasi...kerana dua menda ni banyak bezanya...

eh KHJ..lately saya selalu mimpikan kamu...kamu mimpikan saya tak???harharhar....takde maknanya... :p

kan mak dah kata..MIMPI KAN MAINAN TIDUR...bangunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....eh ada ke yang bermimpi siang buta ni...haihh...

notadijariku: malam tadi mak mimpi hantu...arghhh...hantu yang dah lama tak jenguk mak dalam mimpi...menakutkan...sudahnya banyak kali tido terjaga...(fakta kes: hantu yang dulu masa zaman kanak² selalu menjelma dalam mimpi aku) NEGERI weii...

13 comments

Tuesday, December 28, 2010 11:13:00 AM

tido tak basuh kaki.. tak baca doa... hahahahhaha

Tuesday, December 28, 2010 11:25:00 AM

mimpi hantu kum kum ker? hehehe

Tuesday, December 28, 2010 11:37:00 AM

ha..tu dia apabila novalis buat karangan...baguih2...

saya pernah mimpi fahrin..bawak kami anak banak pi jalan(syam takde yer) sambil dukung aqil...peluk bahu saya dan saya pimpin aqila....cite kat syam..sentap cik abe sayang..hahahahha

Tuesday, December 28, 2010 11:40:00 AM

ishh ko nie.. suke ye mimpi jantan lain?? haha bg tau kt haris br tau..

Tuesday, December 28, 2010 11:48:00 AM

eheheh...


izan,
ena baru nak up citer pasal mimpi sekali dah kuar kat sini plak.. heheh... ada share ker kiter ek? kih kih.

tp bukan pasal mimpi basah lar.. hoho

Tuesday, December 28, 2010 11:56:00 AM

dah lama gila tak mimpi...
rasa mnacam aneh jewk!
hahahaha

Tuesday, December 28, 2010 12:08:00 PM

ehhehehhe x baca bismillah nieee .. ngantuk sgt tuuu hahahha pakwe punn masuk dlm tidurrr :)

mimpi mainan tidur ..

Tuesday, December 28, 2010 12:14:00 PM

tido tak gosok gigi tu yang antu datang kacau tu.. ahahhah ada kaitan tak kak???

Tuesday, December 28, 2010 12:16:00 PM

heheheheh.. saya selalu mimpi terkencing.. tp rupanya nk tkencing betul. sib baik x terbabas..

Tuesday, December 28, 2010 1:02:00 PM

salam...

selalu mimpi tapi selalu lupa apa yg dimimpikan. :)

Tuesday, December 28, 2010 2:37:00 PM

kdg2 je bmimpi...hehe....

Tuesday, December 28, 2010 2:48:00 PM

tido x basuh kaki la tu kot...

Tuesday, December 28, 2010 2:59:00 PM

wehh..aku slalu mimpi arwah kwn aku weh, cinte monyet dulu2,hehehe//tp mimpi gembureeee je

Post a Comment