Friday, December 3, 2010

Nyah Kau Dari Sini!!!Semak Jek...


adehh...gatalnya kepala aku ni...apakah???
 nak kata ada kutu, saper lak yang ternak bawa balik ni....haihhh...
citer sal kutu kutu ni...aku ada citer tersendiri ye...
eh bukan kutu rayau atau main kutu yang aku nak citer...
tapi kisah pasal kutu yang dok parasit atas kepala tu....
aku riso benar kalu dah tua2 gini masih dijangkiti kutu...
haiiih...minta dihindarkan lah ek...
kalu masa bebudak dulu leh la dimaafkan...

hurmm...masa zaman kanak² kami (aku dan adik beradik yang lain) ada kawan yang sekeluarga berkutu tau...
kalu ada masa terluang, kami selalu wat aktibiti cari kutu kat paler derang...
masa tu sonok la sebab dapat picit² kutu yang berjaya diberkas...
siap guna sikat gutu lagi...eh gutu ke kutu...E.N.T.A.H
tapi itu dulu, dan naif, tak tau pepe...
bukan per, kami kesian kat derang...
rambut lebat, tapi nengok dari dekat, telur kutu berada di mana²...
tu lum ibu kutu lagi...
so dah geram, tu yang jugak² wat misi mencari tu...
hehehe...eh murni pe hasrat kami kan...
dan skang, masing² dah besar...
masing² dah berjaya...
dan tak tau pe jadi ngan kawan² kami yang berkutu tu..
dengar citer ada yang jadi model sambilan kut... (ni aku reka citer ni)
hahaha....

dan skang, janganlah kutu² itu idup parasit atas kepala aku dan anak beranak ni...riso weii...
kang tak pasai² botak kepala aku...dah la aku ni sedia kala botak...
:-p

notadijariku: korang ada citer sal kutu tak???
kutu babi???arghh...menggerunkan....

11 comments

Friday, December 03, 2010 10:21:00 AM

penah ritu aku buat n3 kutu..

Friday, December 03, 2010 10:26:00 AM

meremang plak bulu roma cite psl kutu nie.. pling tak suka kutu.. or cari kutu.. huhuhu... tp mmg ada orang akan jd geram bila cari kutu nie..

Friday, December 03, 2010 10:29:00 AM

tak dak kutu ... tak main kutu gak ....

Friday, December 03, 2010 10:35:00 AM

masa kecik dulu penah kena sekali.. sebab main dengan budak rambut kerinting yg penuh kutu diternak.. lepas tau dia pembawa, terus takmo main dengan dia dah hahaahah

Friday, December 03, 2010 10:40:00 AM

masa kecik2 dulu ader gakla... tp dah jadi mak budak nih, duk main kutu la plak.. hehehe...

Friday, December 03, 2010 10:41:00 AM

@ayang
tau, sebab ko ada kutu kan???hehehe

@Lizzie Yasmin
tulah tu, memang geram pun...
nak banteras habis habisan...

@eima
aler ko ni...potong stim la...

@bunga
eh sian budak tu ko pulaukan...
tak baik la gitu...

Friday, December 03, 2010 11:21:00 AM

monyet pandai cari kutu..hehhe

Friday, December 03, 2010 11:48:00 AM

ada gak masa kecik2 dl...zaman tu harus suma ada kutu kalo tdk tak geng...hahaahh

Friday, December 03, 2010 12:09:00 PM

masa kecik2 dulu penternak kutu haha..biasala duk kampung bila tdo reramai ngan sepupu pakat jangkit...tp mmg xrela...gatal giler...ma sy beli ubat kt farmasi setel...

Friday, December 03, 2010 12:16:00 PM

kutu??? lariksssssssss, hhahahhaha! :)

Friday, December 03, 2010 12:52:00 PM

itu bukan kutu... mesti kelumumur tu... brape hari dah nko tak basuh rambut... hehehe...

Post a Comment