Saturday, December 4, 2010

Oh!! MAHA..Kerana Kau Aku Masih Di sini!!!


selingan kejap
perhh...sana sini aku nengok belog kat dashboard aku, seme kasi ulasan pasal citer yang sama...hangat hangat....bekas permaisuri agong saman angkel seekers, harga minyak dan gula naik...
tuuu...p nengok fb PM kita MERIAH sungguh uols....hahaha....
_______________

Salam sabtu yang hening dan mendung...hujan turun renyai 2 3 kali dah...aku pun dah wat 234 kerja..en Somi masih lagi terpaku di depan tv tgk Awan Dania...mungkin terpesona dengan kecantikan hidung Scha ataupun kemontokan dada dan bumper si Dynaz tu..huhuhuhu....

Adapun hari ni hati kekehendakan untuk menjenguk keadaan di MAHA..tetapi Yang MAHA mengetahui je tahu lah..memang lah aku x sanggup...dengan keadaan org yang teramat ramai ..cuaca yang panas..isskkk..lemah betul rsanya...en HUBBY aku kata , dah banyak kali bt ..sekali pun x penah pegi ..nanti balik kampung orang tanya x tau nak jawab..hehehehe..logik jugak..sememamgnya kami ni kalu pe benda yang terjadi di putrajaya atau kawasan yang berhampiran dengannya jarang kami nak terjah sebab tgk keadaan cuaca ataupun yang sama waktu dengannya....

Jadi...mungkin x pegi lah MAHA..en somi kat kita pegi HARI KELUARGA UMNO PUTRAJAYA  hari ni...buat kat Taman Pancarona Presint 18..ada cabutan bertuah..hadiah amat menarik...LCD TV 4 biji , Henpun BB 2 Biji , LapTop, dan bayak lagilah..Untung2 ada tuah..dapat Biri-biri ke...ALHAMDULILLAH...

ok... aku nk sambut jahit baju dulu....

notadijariku: kalu banyak typing error (typo) tu bukan tuan punya belog yang taip...
tapi en somi dia...hehehe....ASSALAMUALAIKUM....

2 comments

Saturday, December 04, 2010 12:22:00 PM

untung2 dapat lappy baru ke kn?hehe

Saturday, December 04, 2010 10:41:00 PM

jadi..dapat apa tadi?? hihihi

Post a Comment