Friday, December 31, 2010

Saya Lesbian...Saya Ok...


perghhh tajuk...panass....tapi videonya pengakuannya mana???
saje nak wat gempak di penghujung tahun 2010 ni...
hehehe...nak tergelak la aku ni...bila ada yang tanya dulu aku ni lessy ke...eh lessy tu lesbian ok...hahaha...idoklah la kan...aku syak dia tanya gitu sebab aku ni suka nengok pada perempuan yang cantik...eh tak salah kan...cantik tu kan subjektif...setuju tak???psstt...maria ozawa kan cantik...hahaha....

aku akui, aku memang suka nengok pada wajah wanita yang cantik..yang sejut mata memandang...
tapi kalu seksi dan cantik sebab bodi meletup...itu aku jeles...nak jugak cam gitu...hahaha...
kalu aku as a man, aku pun leh terpikat weii...sure berdarah idung...
hahaha...eh jap, apa kaitan berdarah idung ek bila nengok wanita seksi...sampai sudah aku ngah cari kesamaannya...

ekseli aku minat nengok jek pompuan cantik2 ni......takdelah jadi idola ke apa...siyes...aku tak punya idola ek...lagi² kalu artis tu ha...tak koseee....
tipuuuuuuuuuu...dulu ko bukan minat pada tomok ke zan...hahaha...:P
cukuplah aku kata, yang aku ni suka nengok pada wanita yang cantik...
kekadang terdetik gak lam hati...eh cantiknya dia...comelnya...cun nya...
mudah kan kaum perempuan cam aku memuji sesama sendiri...

kalu kaum adam nak puji gini???
sure berdarah tinger kalu dengo...hahaha....arghh...deme tu ego...tak bleh nengok orang lain lagi bagus pada deme...tu yang cam shegan nak admit kebenaran...tak gitu bang???
selama aku idup ni, lum pernah terdengo kat cuping tinger aku ni kata2 pujian seorang lelaki muji lelaki lain...kalu ada pun kita tanya...weii ensem kan dia tuu...jawapan diterima hanya boleh tahan...no komen...takdenya nak jawab..haah ensem...aku pun terpikat...arghh sudah...

yang pasti, kecantikan itu datang dari dalam...BEAUTY IS PAIN...eh tetiba jek kan..harharhar...cam biasa, gelak pinjam...:p

5 comments

Friday, December 31, 2010 7:53:00 AM

errr... pelik ke klau perempuan suka tengok perempuan?
klau suka tgk je, xde perasaan lain yg bunga2 bagai.. rasanya xde masalah. kan? kan? kan?

Friday, December 31, 2010 9:18:00 AM

hehehe.. besa la... 2 kn ciptaan yang maha esa heee

Friday, December 31, 2010 12:10:00 PM

hehe..

setuju!!
org perempuan senanag memuji.. nak nak2 apa je depan matanya.. tp org laki ni susah.kdg sengaja sebut depan dier kuat2 " HANDSOMENNNYA DIER" muahahhaha.. saje cari nahas!! ekekeke..

saje je tiru ayat berdarah idung tu zan! ;P

Friday, December 31, 2010 4:03:00 PM

btl.. bende cantik mestila kita puji tanpa sedar.hehee

Friday, December 31, 2010 6:25:00 PM

aku???
aku cantik tak??

Post a Comment