Wednesday, December 29, 2010

"Segmen Jom Berkenalan" Nak???


malam ni sepi...tapi bising kat luar...maybe bahang bola kian terasa...
hubby plak lepas maghrib terus p dataran putrajaya...bagi sokongan katanya...
siap pakai baju kaler kuning...sib baik...aku???nak nengok tb kat luar sure tak pat ar...selagi dua beradik ni tak tido lagi...so layan blog dulu...bercucuk tanam jugak...hahaha

owhhh tetiba baru tersedar dari lena yang panjang...
dan baru teringat yang si Naz ada tag aku join segmen ni..
so mari kita nengok apakah yang perlu aku lakukan...


Cara nak join segmen ni cukup mudah..Jom tengok syarat2nya~

1)Buat Entry bertajuk"SEGMEN JOM BERKENALAN"
-Done

2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)
..linkkan ke entry ni~
- Done

3)Jawab 7 soalan berikut:

-Apakah status anda
* sudah berkahwin, dan mempunyai SEORANG suami dan SEPASANG cahayamata

-Ceritakan tentang diri anda
*seorang yang comot, slumber, periang, happy, cung masa memuda, skang???arghhh....tak tau nak cakap per lagi..sendiri nengok la... :p

-Ceritakan tentang Blog anda
*blog?? ekseli blog ni tempat aku nak citerkan apa sahaja...kadang sal itu, kadang sal ini...selit² sikit sal kehidupan sendiri...opis, pejabat, dan semelah yang aku rasa perlu..tapi yang tak perlu, tak leh citer lah...kata itu secret...

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
*hurmm...wahhh sangat sangat maju dah skang...bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan dah...masing² skang dah ada blog...

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
*usaha pasti jaya...

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
*adehh, soklan giler mencabar...takkan aku nak masuk bakul kecik tu angkat sendiri...tak pat der...berat yakmat ni...hehehe...neks soklan plis...

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
*hurmmm tak tau sampai bila...maybe sampai satu masa aku dah rasa boring, bosan tahap dewa ke 7 ke apa ke...tak pun bila aku dah rasa blog itu tak popular lagi...maybe time tu aku dah lupa pada dunia blog...
harapan aku cuma satu cepatlah nuff kayakan aku ngan wit2 nuffnang tu...aku nak p melencong ni...hahaha...

4)Tagged 4 orang rakan blogger anda(jangan lupa ingatkan dorang!)..

5)Linkkan entry anda ke ruangan komen...maseh
- Done

6)Tarikh tutp sampai 3 Januari 2011~
-fuhhh...sib baik sempat tau...weeeeeeeeeeeeeeee...

3 comments

Wednesday, December 29, 2010 9:00:00 PM

aiyak!!!

baik la izan.. ena amik tugasan ni.. masehhh!!

Thursday, December 30, 2010 2:06:00 AM

Wah nice story!semoga berjaya capai segala impian dhati~

kalau ada masa lawatla rakan2 blogger jom berkenalan d blog saya..boleh tambah kenalan~

salam perkenalan dri saya bakal guru SP n Biology!

pss;semoga bahagia dsamping suami n anak2~

Thursday, December 30, 2010 8:38:00 AM

eh... mana ada tag nama akak... ;p
ayat nak ngelat dari buat tag... hihihihi

Post a Comment