Wednesday, December 8, 2010

Sein Ruffedge Dan Nana Sah Bercerai Talak Satu


hurmm....what a big surprise....aku pun baru tau...baca dari blog abang nara tuu...
ni pasangan yang ke 7 bercerai dari program sehati berdansa...

Sein dan Nana telah berkahwin sejak tahun 2006 dan memiliki 2 cahaya mata. Kedua-dua anak mereka masih berumur kira-kira 3 dan 4 tahun.
Semoga penceraian ini tidak menjejaskan masa hadapan anak mereka..

punca penceraian tidaklah diketahui...hanya mereka berdua yang tahu apa yang terbaik buat mereka...
jangan  ikut hati...nanti mati...
ikut iman, pasti aman....

notadijariku: semoga Allah sentiasa memberkati rumahtangga aku dan suami hingga ke ujung nyawa....

13 comments

Wednesday, December 08, 2010 9:30:00 PM

xsangka..
nampak mcm loving couple
badi kot sehati berdansa ni hahaha

Wednesday, December 08, 2010 10:15:00 PM

mengejutkan sungguh...

Wednesday, December 08, 2010 10:57:00 PM

aper nak jd ngan dunia ni...shati berdansa program ni bawak bala kot...hahaha...syukor la kite xmasuk kan zan...nauzubillah

Thursday, December 09, 2010 12:55:00 AM

adeyh!
bosannya idup artis..
kwen cerai!

Thursday, December 09, 2010 1:42:00 AM

huhu..nk sokong gak la kak hyazz..hehehe.cm bw bala..eh xdela..xde jodoh..nk buat cmner..ahaha

sein..awk boleh pinang sy nti ye :)

Thursday, December 09, 2010 7:36:00 AM

@Nana
tulah weii...aku pun tak sangka...
sangat terkejut...
tapi tulah, sedangkan lidah lagi tergigit...

@iQapiQa
ye memang sungguh mengejutkan...

@hyazz
kak, jodoh pertemuan, ajal maut semenya Allah yg tentukan...

@Lelaki Ini
sib baik hang tak jadi artis umar weiii....

@gula gula kapas stoberi
wahhh cik lin...oper diri nampak...
harap2 sein baca belog akak ni...hahaha...

Thursday, December 09, 2010 7:50:00 AM

hm.... macam2 boleh jadik, mintak dijauhkan dari terjadi pada diri ini..... ameen

Thursday, December 09, 2010 8:10:00 AM

dah takde jodoh... kalau kata bahagia sekalipun.. tapi allah dah tetapkan jodoh dia setakat ni... tak boleh buat apa pun.. harapkan yang terbaik untuk anak anak derang ajelah...

Thursday, December 09, 2010 8:11:00 AM

@maszmadi
doakan yang terbaek buat mereka

@Echa
tulah tu...sakit luaran orang nampak...
sakit kat dalam??hanya Allah yang tahu...

Thursday, December 09, 2010 8:18:00 AM

izan,
ena dah on fb.. hehe

Thursday, December 09, 2010 8:26:00 AM

ye ker..nampak cam loving..

Thursday, December 09, 2010 9:06:00 AM

dgr gak dlm radio pagi tadi..mcm2...minta dijauhkan dr kita semua..
diaorg pun ada join kan sehati berdansa kan?...

Thursday, December 09, 2010 10:58:00 AM

laaa cerai???????????? napeee??????????? alaaaaaa....

Post a Comment