Wednesday, December 15, 2010

Tempat Jatuh Lagi Dikenang, Inikan Pula Tempat Jatuh Cinta...


hurmm...mentang² la tahun baru bakal menjelang esok lusa tulat tubing...
aku pun dah stat berkira² nak wat perancangan sendiri...diulang ye, perancangan sendiri tanpa diskas bersama en suami...hahaha...
tapi beselah, lepas aku dah buat perancang ni seme, barulah aku bentangkan...
so leh ar nengok diTERIMA atau diREJEK..
so tuk hasrat yang pertama bagi tahun 2011 ni...aku bajet, ingat, mahu semelah ajak en somi bercuti kat PD...cehh, PD jek pung...macamlah jauh sangat...
dan menginap di hotel Seri Malaysia...
namo otel lain..tak behh...tak thril...hahaha...
ekseli adalah sebabnya ngaper aku nak dok otel SM ni...sebabnya saje nak ngimbas kenangan di masa lalu...
dimana bermulanya kisah cinta antara aku dan sidia...erkk, ayat jiwang disitu...

hurm...agaknya proposal aku ni leh diguna pakai tak???...

notadijariku: abang...jom p PD...

9 comments

Wednesday, December 15, 2010 4:04:00 PM

mesti di trima..ehhehe

Wednesday, December 15, 2010 4:12:00 PM

jumpa time kursus ek..o0o

Wednesday, December 15, 2010 4:21:00 PM

hehehe...sama la dengan..
wat proposal dulu...:p

Wednesday, December 15, 2010 4:31:00 PM

Mengimbau kenangan..berhoneymoon gituu..bg upah msti diterima..ha..ha..

Wednesday, December 15, 2010 4:47:00 PM

nak ikuttttttt

Wednesday, December 15, 2010 4:48:00 PM

mot aku tag ko contest
http://syana-contest.blogspot.com/2010/12/giveaway-haven-restaurant-cash-voucher.html

lumayan

Wednesday, December 15, 2010 4:49:00 PM

mesti lulus nyer CM...slamat bercuti yer

Wednesday, December 15, 2010 5:12:00 PM

napa tak ajak ke usa je

Wednesday, December 15, 2010 6:52:00 PM

akak klu pegi PD, slalu duk kat legend water chalet... pastu dah tak tau nak buat ape... ;p

Post a Comment