Thursday, December 2, 2010

Tiap-Tiap Malam Adalah Malam Jumaat....Untuk Pembacaan Wanita Sahaja...Kaum Lelaki Jangan Baca!!!

 
hurmm....bulan ni merupakan bulan yang ketiga aku menggunakan produk dibawah...rasanya sedap cam minum nescafe ngan susu tu...bukan nescafe o tau....
setiap hari minum satu peket...tapi kekadang aku bantai dua peket jugak....
dan dibawah aku up sekali khasiat2 yang ada pada CCPP ni....


Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman. Koko Pra campuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:
Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan
Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.

Kebaikan dan khasiat:

Membantu mengimbangi hormon
Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
Melambatkan proses penuaan
Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
Mencerahkan kulit secara semulajadi
Memberikan tenaga
Membantu mengurangkan keguguran rambut
Melancarkan peredaran darah dalam badan
Mengimbangi berat badan
Meningkatkan daya penghadaman
Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot
Semua wanita berumur dari 20 tahun ke atas boleh mengamalkan pengambilan cocoa collagen ini

_____________________
ha, kan aku dah kata....khasiatnya hanya tuk wanita...lelaki diluar sana kalu ada yang terbaca, belilah tuk orang2 kesayangan anda...jangan sendiri minum sudah...takut lain plak jadinya....hehehe....

dan tadi, aku punya stok dah abis....so aku suh hubby beli kat kl sana...selalunya aku beli online yang berharga RM50 termasuk postage...tapi dek kerana sikap tidak sabar aku tuuuuu aku suh hubby beli jek kat ngan opis dia...sib baik dapat rege lagi murah...RM45 sahaja...neks month leh beli lagi la...kan abang kan...eh bukan tuk orang lain, tuk abang jugak....hahaha....mentang2 la malam ni malam jumaat ek...cehhh...takde maknanya....

eh mesti ada yang nak tau testimonial aku....
hurmmm....segan aku nak bitau testimonial kat sini...hehehe...resia rumahtangga ni...hahaha...

notadijariku : selamat ber TARA semua...hahaha....

11 comments

Thursday, December 02, 2010 8:42:00 PM

kalau gwa minum ni susah la nak berak agaknya.. otot mengecut.. mwahahah.. selamat bermalam jumaat.. :p

Thursday, December 02, 2010 8:45:00 PM

@Whoopz
arghhh gwa dah cakap...ni bukan tuk lu...eh lu lelaki kan???hahahaha....

Thursday, December 02, 2010 8:48:00 PM

ah, tak terangsang pun!

Thursday, December 02, 2010 10:33:00 PM

kat farmasi ada jual x??
cik mot, sila jawab tag yep dah edit

Thursday, December 02, 2010 11:19:00 PM

alamak, saya terbaca tanpa sengaja. tolong!! tolong!! ini malam sunat. kelepuk!! kena baling dgn senduk kat dahi..hehehe

cik Mot, ada permintaan khas dari peminat cik Mot meminta anda menjawab tag ini.. sudi2 lah yer jawab :)

http://fiverul.blogspot.com/2010/12/menjawab-tag-siti-safiyyah.html

Friday, December 03, 2010 7:54:00 AM

produk ni cm tgk org je..sbb ada org mkn tu tetiba tetek, bontot jd menonjol wehh... riso nk try..cukup la dgn apa yg ada ni..tkut tetiba berubah lak kna beli bra lain..ahahhahaha tp dr segi dalaman tu mmg ok kot..rmai ckp ok..

Friday, December 03, 2010 8:26:00 AM

org pun dah try la kak..mmg ade kesan tp bukan ler sumer sekali rase kesan..tp yg org rase sekarang rambut kurang gugur..alhamdulillah.. akan teruskan minum CCPP..

Friday, December 03, 2010 9:05:00 AM

cam best jek produk ni. leh masuk list ni (^o^)

Friday, December 03, 2010 9:14:00 AM

kt anjung ada jual ccpp ni.. rm50

Friday, December 03, 2010 11:10:00 AM

huh! kalau mkn ni mau nye betambah lg sorang anak aku!

Friday, December 03, 2010 3:05:00 PM

ala mmg sedap produk ni..tp saya makan jadik angin laa (bkn hangin laa)..bila di cek2 rupanya lau org ada gastrik sila makan dulu baru minum ..tapi rasa mmg cedap woooo

Post a Comment