Friday, January 28, 2011

28 Januari 2011...Today Is The Day...5 Year Already


salam semua...selamat petang...
tak p memana ke rehat yang panjang ni???
aku plak baru balik dari jualan...sedih sebab barang yang nak dibeli sudah abis...arghh...sedih ar gini...sob sob...sampai hati...☺

^_^

ok memula nengok gambar di bawah...nengok kat anak panah kaler merah tu...
kendian nengok yang kat dalam bulatan ijau tu..

ye betul...HAPPY 5th ANNIVERSARY for me and hasben kan...ari ni merupakan ulangtahun yang ke 5 buat suami dan aku...no greeting...no present...no cake...pendek kata seme no la...CUMA...

ni ha...hasben ucapkan kat FB dia jek...ni pun aku lambat tau sebab aku dah jarang online FB...arghh bosanlah fb...banyak auta jek dari fakta...hehehe... 

no words to say...just...want you to know dat, deep inside in my heart...i only love you...FOREVER until the end of my life...
thanks for being my husband
thanks for being my friend
thanks for being my teman tidur...teman gaduh...teman segalanya la...

i proud to have you...LOVE YOU SO MUCH...SARANG HEYO...
notadijariku: semoga Allah memberkati idup alam berumah tangga buat aku dan suami kini dan selamanya...amin...

22 comments

Friday, January 28, 2011 1:53:00 PM

epi anberseri buat kamu dan harris!!

moga ikatan suci kekal hgga hjg nyawa

Friday, January 28, 2011 2:00:00 PM

kak izan,

happy 5th wedding anniversary kak..

semoga jodoh berkekalan ke akhir hayat..Amin...

Friday, January 28, 2011 2:04:00 PM

hepi anniversary to kak izan n hubby...semoga pjg jodohnya ke akhirat...semoga dikurniakan anak yg ramai dan berjaya...amin

Friday, January 28, 2011 2:04:00 PM

Happy 5th Anniversary. Semoga ikana perkahwinan kalians bahagia hingga hujung nyawa.

So sweet hubby ko, bagi msg kat FB ^_^

Friday, January 28, 2011 2:06:00 PM

happy anniversary yer..

kekal bahagia selamanya..

Friday, January 28, 2011 2:12:00 PM

Happy 5th Anniversary..
Sweet eh ada ucapan di 'dinding'. mieheheheh :D

Friday, January 28, 2011 2:23:00 PM

hepi aniversary utk korang berdua..moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan di murah kan rezki dn dpt anak ramai2..hahaa

ehh nama asben izan haris ke..hehe sama nama asben kfieza la...aris juge..

jom nk jumpa roger je..hikk

Friday, January 28, 2011 2:32:00 PM

happy 5th anniversary

Friday, January 28, 2011 2:40:00 PM

hepi aniberseri...
romantik juga laki ko hehe

Friday, January 28, 2011 2:41:00 PM

Selamat ulangtahun perkahwinan ke 5..

smoga setiap saat indah itu menjadi kenangan sebagai penguat ikatan yg terjalin selama ni..

jgn gado2..smoga bahagia...ehehe

Friday, January 28, 2011 2:50:00 PM

hepi anniversary.. moga kalian akan terus kekal bahagia

Friday, January 28, 2011 3:03:00 PM

happy anniversary.. moga dipanjangkan jodoh dan berbahagia hingga akhir hayat...

ko jarang berfb skang.. sbb ko dah bizi kat forum wei.. aku tau tu. heheheheh

Friday, January 28, 2011 3:17:00 PM

hepi anniversary to both of u!

Friday, January 28, 2011 3:49:00 PM

epi annibesari kt kamo ber2
semoga makin bahagia ok

Friday, January 28, 2011 3:55:00 PM

izan, happy anniversary. moga berbahagia selalu & berkekalan ke akhir hayat.

Friday, January 28, 2011 4:02:00 PM

hepi aniversary...
semoga bahagia senantiasa...
nnt malam ada la hadiah tu... ^_^

Friday, January 28, 2011 4:57:00 PM

happy 5th anniversary izan..

Friday, January 28, 2011 7:18:00 PM

wahhh, tahniah

;D

Friday, January 28, 2011 7:41:00 PM

hepi anniversary yer..moga bahgia selamanya..:)

Jgn sedey2 k..:)

Friday, January 28, 2011 8:12:00 PM

happy 5th anniversary....

Friday, January 28, 2011 10:28:00 PM

happy anniversary akk :)
semoga kekal smpai bila2

Friday, January 28, 2011 11:22:00 PM

hapi anniversary..moga jodoh berpanjangan hingga ke syurga..aminn//

Post a Comment