Wednesday, January 12, 2011

Aku Ingat Nak Tukar Nama Blog Ni Kan, Jadi Blog Ikan...Huhuhu...


ok tak kalu aku nak tukar nama belog ni jadi gini INI BELOG PASAL IKAN KELI...huhuhu...

korang nengok kata kekunci yang paling banyak orang search dan terus terjerumus ke blog aku ni...
tuuu...(sambil muncungkan mulut ni..) ikan keli...tak caya try taip...aku tak tipu...

bukan takat ikan keli...ikan gergasi pun ada...eh ikan pun ada...
ke aku ni anak ikan...hahaha....dah jadi bini orang pun, takde orang nak jadikan anak ikan pun...
ekekeke...eh anak ikan tu bukan tuk orang lelaki ke...ke salah...eh apa2 la...
yang pasti banyak tul orang search guna keyword ikan tu...


eh esok la aku tukar...hehehe....kalu kalu tukar kang, jadi cam blog akuarium plak...:p

9 comments

Wednesday, January 12, 2011 7:42:00 PM

ada2 ja ni..hahaha

Wednesday, January 12, 2011 7:47:00 PM

@? Baby Yats ?
hehehe...ada ada...amik la sekor...banyak lagi ni...

Wednesday, January 12, 2011 8:10:00 PM

kalu tukar nama blog ikan, pas nie kne pangil CMI a.k.a cik mot ikang la plak.hehehe

Wednesday, January 12, 2011 8:14:00 PM

@CWM Safari
saloh tu der...pas ni nama baru haku cik kang ar...cam phua chu kang tu...:p

Wednesday, January 12, 2011 8:17:00 PM

cantik gak nama tu cm. hehehe

Wednesday, January 12, 2011 8:29:00 PM

cik mot si ikan hehe

Wednesday, January 12, 2011 9:10:00 PM

pas baca entry ikan keli ko tu kak kompom ramai yg dah tak mkn ikan keli dah melainkan diorg mancing sendri kat sg

Thursday, January 13, 2011 10:54:00 AM

Lawak la u nie.
Heheh, kadang2 I gelak sorg2 bila baca keyword.. pelik sungguh

Saturday, January 15, 2011 3:16:00 AM

dah ada pun kak blog ikan...mai sini mai...1001 cerita ikan keli...

Post a Comment