Sunday, January 30, 2011

Aku Mencik Ngan Orang Cam Gini


eh tak tido lagi aku ni kan...arghh...tak leh nak tido...lapar...tunggu hubby balik beli makan jap...hahaha...giler tul, makan lewat malam...bis ar pasni...punah menu diet aku weiii...

eh berbalik pada tajuk entry...korang rasa kan...mana satu yang better...
orang yang TAHU tapi buat-buat TAK TAHU...

atau...

orang YANG TAK TAHU...tapi TAK MAHU AMIK TAHU...dan...BUAT-BUAT TAHU
huh...aku mencik tul dengan orang yang perasan bagus...kenot go la ngan orang cam gini...adehh...aku lapo balik ni...huwaaa.....

eh tetiba aku emosi pada pagi buta ni persal ek...maybe lapar kut...hahaha...
babai la...selamat tidur semua...

2 comments

Sunday, January 30, 2011 1:01:00 AM

siapakah orang itu?
sayakah kah? matahati kah? fairul kah?

sya terletak ditengah2 antara dua kategori tu..heeee

Sunday, January 30, 2011 8:38:00 AM

akak pun semlm seblum tdo, rasa lapar sgt. plan bila bebudak tdo nak masak maggie, rupanya maknya yg tdo dulu

Post a Comment