Sunday, January 23, 2011

Aneh...Tido Siang Pun Boleh Bermimpi???Mimpi Hantu Plak Tu...


salam semua...selamat sore...
dah dinner???jangan ditanya aku balik...sebab aku jarang sekali amik dinner ni seme...hehehe...ari ni baru dapat online...tapi pagi online kejap jek...tu pun sesambil wat2 keje rumah...beselah wiken housewife kan...banyak sibuk dari hari biasa...tapi yang puasnya aku berjaya gosok 5 pasang baju aku dan 5 helai baju keje hubby tuk 5 hari bekerja...clap clap clap...tuk diri sendiri..puas bangat rasa...tapi rini rajin terlebih aku gosok lebih...siap baju tshirt anak2 pun aku gosok sekali...hahaha...eh dah kata kan rajin terlebih...

sudahnya aku penattttt bangat...itu nak buat ini nak buat...tetiba tah camner ingat nak berehat dalam bilik, tiba2 terlena...sib baik la hubby ada nengokkan anak2...riso derang berdua wat perkara yang tak munasabah kalu tiada pengawasan...itu memang bahaya...

yang anehnya kan, aku leh mimpi plak walaupun tido di siang hari....ishhh...sungguh2 aneh disitu...siap mimpi hantu lagi...aiyayaya...sampai skang aku dok mikir...tu leh dikategorikan mainan perasaan ke mainan tido tu....hehehe...sampaikan terbawa2 ke luar mimpi...rasa cam susah giler nak bukak mata...nak gerakkan badan pun tak mampu cam ada orang hempap jek...aneh sungguh...

nak kata aku tido tak basuh kaki, tipu sungguh sebab baru lepas mandi time tu...hahaha, kantoi aku mandi lewat bila cuti ujung minggu kan...so sebab apa ek leh mimpi segala gini...mimpi hantu lagi...ishh...tolong tolonggggg...

nak tanya korang, korang pernah alami tak cam aku ni..mimpi disiang hari???jawab skang...

sekian, nak sambung nengok drama MY PRINCESS jap...tapi aku online jek...

notadijariku: tadi jejalan kat dashboard, sana sini dok up sal berita hari ni...blog popular mampu jana pendapatan yang tinggi...wow, dahsyat...agaknya baper Ringgit Malaysia blog jejariruncing dapat ek...sebab blog tu dicatatkan blog PALING fofular tuk tahun 2010...huhuhu...
blog aku sekadar di pinggiran...tak pernah  mimpi nak fofular gitu...ramai yang SAKIT HATI kang...
cukuplah fofular di mata sendiri...janji puas dapat menulis apa yang terbuku dihati..

6 comments

Sunday, January 23, 2011 8:51:00 PM

husben sy ckp, kalo scientific, kena hempap tu namanye sleep paralyse..maybe penat sgt kot..

Sunday, January 23, 2011 8:53:00 PM

@Khumaera Ismail
owhh ye ke???akak pun rasa cam gitu gak...maybe penat sangat kut...tak berenti wat keje dari pagi sampailah ke malam...ni baru nak rehat...anak2 dah tido...

Sunday, January 23, 2011 9:09:00 PM

kekekekeke... kalau sy asal tido mesti mimpi.. dulu x-bf pelik.. tido walau 5 minit x kira siang or mlm, kdg2 tu terlentok dlm keta jer ms kuar date pun mimpi.. dh jd biasa so x rasa pelik walau org lain maybe pelik. Yg pelik bg sy skrg kalau tido xde mimpi... tu memang pelik la sbb blm penah trjd

Sunday, January 23, 2011 10:00:00 PM

huhuhu... ai pon slalu mimpi tyme siang... takot!!!

Sunday, January 23, 2011 10:35:00 PM

tak pernah2 bermimpi di siang hari ni. maybe cik mot lupa nak baca doa tidur ataupun lupa nak mandi..

best ke citer korea tu?

Sunday, January 23, 2011 11:00:00 PM

@THE LEKAT LEKIT STORY
lor, cam gitu pulak ek...

@deAnza-wAnda
hehehe, mimpi antu jugak ek...

@Mata Hati
huhuhu, rugilah tak pat mimpi di siang hari...
best la citer ni..ni pun tengah dok layan la..sesambil...tapi baru ada kat pasaran tenet episod 6 jek...lagi 10 lum mari...kena tunggu la nampaknya...

Post a Comment