Monday, January 3, 2011

Bertuah Punya Badan


Kejayaan malaysia merangkul piala AFF suzuki dah dekat seminggu...tapi pegi lah mana pun kedai kopi ke, tembok dekat simpang ke, kopitiam ker, beranda masjid ke atau mana mana saja masih lagi dok bercerita pasai bola Malaysia VS Indonesia hari tu...memang kejayaan malaysia membawa pulang piala tu amat di harapkan...14 tahun menunggu..akhirnya berjaya jugak...walaupun berbagai tentangan dan dugaan di hadapi oleh pemain malaysia...

WAGs..(WIFE and GIRLFRIENDS) pemain malaysia jugak kena tempiasnya...sekali dh macam kes pemain ENGLAND plak....x pasai pasai jek blog, FB derang ni jadi tumpuan ramai..tu baru menang piala ASIA..kalu la malaysia di takdirkan menang PIALA DUNIA..huh...ce bayangkan..macam mana lak sambutan dia...mau 2 ke 3 bulan org dok bercerita, kenduri 40 hari 40 malam kerajaan buat untuk rakyat, habuan pemain tok sah kiralah kan..tu kalu menang WORLD CUP la.....aku rasa layak ke PIALA DUNIA pun mesti dh kecoh2 semalaya lah..hehehehehe...kepada penyokong, jangan Hot Hot Chicken Shit saja....kalah ke memang ker...tetap bagi semangat....alamakkkk.dah lari dari tajuk...

 baru jek dapat info tadik..kerajaan kelantan sedang meraikan pemain Kebangsaan kelahiran kelantan... 
"Demi menghargai sumbangan saudara Khairul Fahmi yang telah menjadi wira bolasepak negara, kerajaan negeri akan menghadiahkan sebuah rumah utk beliau. Semoga terus cemerlang mengharumkan nama Kelantan insya allah"..petikan dari satus FB menteri Besar Kelantan....

haiiiiii..untung la hang pa nowhhhh...tahniah...
muda muda lgik dan ada rumah......bila dah dpt mcm2 anugerah dan hadiah tu jgn la lupa kena la tingkatkan prestasi....jgn dok bangga diri...target seterusnya ialah sukan Olimpik...jadi...akhir kata ..CHAIYOKKK....CHAIYOOKKK..

pesanan khidmat masyarakat: entry ditaip oleh skandal tuan punya blog seperti yang tertera di bawah ni...sekian

4 comments

Monday, January 03, 2011 10:20:00 PM

dimanjakan sngt pemain2 malaysia ni..karang naik lemak

Monday, January 03, 2011 10:31:00 PM

Syok gila kan Khairul Fahmi dapat rumah.
Pemain dr Terengganu dapat sebidang tanah.
Rezeki..rezeki.

Monday, January 03, 2011 10:33:00 PM

bukan KF yg untung tapi makwe die :))

Tuesday, January 04, 2011 8:05:00 AM

perrggghh gle ar mY bF... Uma U uma I jgk..oopssss hahaha salah la hehehe

Post a Comment