Friday, January 7, 2011

Bila Rindu Datang Mengcengkam...Keinginan Tidak Dapat Dibendung Lagi...Aku Pasrah


hehehe...tajuk mungkin ada kena mengena kut...tetiba aku nak makannnnn....

*



*



*



*



*



*



*



*



*
TEPUNG GOMAK

eh mana ada jual ek...ritu riki2 kat pasal malam, takde pun orang jual...adehh...ni dah kira mengidam tahap kritikal dah ni...tolong tolong...plis help me...

9 comments

Friday, January 07, 2011 9:51:00 AM

ala cian nye kat mung zan... kena lik kg ler jawab nyer... dulu ader ler org kt subang buat... dah jauh ni susah kit la nak g belinyer...klu x leh li kat zan....hehehe...cam ader jer ni???? tambah sorang lagi ker

Friday, January 07, 2011 9:58:00 AM

adoi semua pagi nie entry pasal makanan...dhlah belom makan nie..aishhhhhh nak blnje ayie tak..wakaka

Friday, January 07, 2011 9:58:00 AM

tepung gomak tu bukan bulat leper2 tu ka...tu nmpk bulat2 je...dlm dia inti kelapa digaul dgn gula merah tu kan...ehh betoi ka ni..hehee

Friday, January 07, 2011 10:01:00 AM

@hyazz
kalu kak ya buat bitau ek...nak sikit...takde isi pung, lemak banyak arrrr

@azrinrahim
bleh jek...ayie datang sini...jom belanja...ekekke;

@Fieza79
kak, kalu belah pantai timur rupa tepung gomak ginilah...belah utara tak pasti la plak...

Friday, January 07, 2011 10:56:00 AM

banyak betul benda yg nko ngidam Zan... ???
ape kah ??? ;p

Friday, January 07, 2011 11:24:00 AM

riki2 tu apebenda

Friday, January 07, 2011 12:27:00 PM

utara panggil..kuih abuk2..haha

Friday, January 07, 2011 12:38:00 PM

hahahaha, tajuk entry akak lawak...

rasanya kat kg baru ada nampak...

Friday, January 07, 2011 12:38:00 PM

sini memang takde. aritu aku ngidam, laki aku beli nuuu kat s.alam... memang sedap..uihhhhh~

Post a Comment