Saturday, January 29, 2011

Eh, Semua Orang Dah Start Cuti Ke???


salam semua...
sehat ari ni???takde citer menarik pun hari ni...seharian duk umah...arghhh lemau sungguh...
dok melayan anak dara yang banyak songeh dan anak bujang yang banyak akal ni..hampir  meroyan mak tau...hahaha...kata wiken mother...ginilah kan...

hurmm...rasa lengang jek blok umah rini...eh ramai ke dah stat cuti ek...kalu kat opis aku tu..hari senin ni baper kerat jek yang masih bekerja...yang lelain dah stat cuti...ramai gak la yang amik CUTI REHAT pada hari senin dan rabu ni...aku amik hari rabu jek...selasa memang sah cuti kan sebab cuti HARI WILAYAH...so selasa pepagi lepas subuh terus gerak balik kampung...tapi singgah cameron dulu tuk semalaman...rumah peranginan persekutuan pun dah ditempah...sib baik la ada bilik kosong...RM25 semalam...oklah tu...sekadar persinggahan jek kan...hehehe...tu pun aku amik bilik biasa...kalu banglo rasanya dalam RM50-RM100 untuk satu malam...sib baik la aku kakitangan kerajaan...tu leh buking rumah tu...kalu idak, tak pat la...kurang bajet nak dok otel2 ni...

so korang tak amik cuti panjang ke tuk raya cina ni???hehehe...kaum lain sibuk nak beraya, kita lak yang beria...hahaha...eh kata kita kan 1MALAYSIA...:p...tapi bulan Feb ni jek yang banyak public holiday...bulan mac ni nan ado dah...nak p jejalan pun kena amik cuti rehat jelah gamaknya...

klah, nak p jalan sana sini...p jengah blog kengkawan jap...daaa....

8 comments

Saturday, January 29, 2011 8:18:00 PM

sye pun cuti tp bnyk keje....sisi, cantiklah tulisan....

Saturday, January 29, 2011 8:47:00 PM

ngehehe..myra pon da start cuti da sis..heeee :D

Saturday, January 29, 2011 9:08:00 PM

nati wat review umah persekutuan tu yer. penah gak tgk. tp lum penah terai nak menginap lagi. huhu

Saturday, January 29, 2011 9:25:00 PM

Selamat bercuti yer..byk kengkwn pon dh start cuti..:)

Saturday, January 29, 2011 9:30:00 PM

@Ayuni
heheh...ayuni student kan...biasalah tu...cuti pun kena wat keje kan...
mekasih, nanti sis ajar nak tukar tulisan cam gini ek...

@myravea
wahh...cuti cuti jugak...pelajaran jangan dilupa ye...hehehe...

@PUANSTOBERI
ok ok...tuk puanstoberi akan ku cuba melaksanakan...insyaAllah...

@Gieyana
tulah tu...gieyana tak cuti ke...

Saturday, January 29, 2011 9:38:00 PM

akak..uma wilayah tu kene tempah awal kan...
bape lama awal eh kene??
nk try gak tempah...
asben cuti seminggu...
tp eT keje kt selangor xder la cuti selasa...amik start rabu la...
tp xder plan lg nk p mana...huhu

Saturday, January 29, 2011 9:41:00 PM

@eT
eT seme tempahan bergantung pada kekosongan bilik pada tarikh dan hari yang kita nak p...ni kali kedua akak dok sana...sebelum ni pernah gak tempah kat bukit fraser...

Saturday, January 29, 2011 11:56:00 PM

cny kali ni dpt cuti 4 hari, dengar cam best, tp en. abah dah bagitau awal2, dia nak pegi hatyai main golf, kat umah ajelah akak ni

Post a Comment