Thursday, January 6, 2011

Hujan | Jammed


hurmmm...ari ni ujan...agak lebat gak la...sudahnya aku sampai lewat ke opis...ishh...rekod yang agak buruk di permulaan tahun...tak bleh jadi kalu gini...camner nak dapat APC kali kedua kalu cam gini kan...hahaha...
bangun pagi tadi perasaan berbelah pagi sama ada nak p keje ke tak...sebabnya irfan masih demam...tapi kat opis ada keje perlu disetelkan...so dah bitau hubby awal²...suh dia lak cuti...dan sok kalu irfan tak kebah lagi, sure aku la yang cuti plak...takper, cuti berhabis demi anak² sakit aku redha...

dan pagi ni nengok irfan dah mula nak main²...berbanding petang semalam flat terus...sedih mak...nangis dalam hati...bila mana anak yang aktif jadi pasif gitu...siyes la aku tak leh nengok kalu anak sakit ni...mulalah jadi cengeng tak bertempat...pepagi tadi anto kakak ke sekolah, nak gerak ke opis terperangkap dalam jammed...aduyaii...sangat tak suka akan hal ini ok...sakit kaki mak...

cam biasa lah kan, kalu ujan dan jammed memang tak pat dipisahkan...cam aur dengan tebing...penuh kenderaan atas jalanraya...hangin jugak rasa...memasing nak cepat sampai ke tempat yang dituju....haiyaaa...yang tak tahan nak tekan clutch ar...rasa nak tercabut tapak kaki...dah la aku ni memandu berkaki ayam...tak reti nak pakai kasut bagai...haihh...

klah, nak mulakan wat keje pepagi...kang tetiba ada panggilan emergency kang, susah lak...babai semua...

eh baru dapat msg dari hubby kejap jek tadi...
alhamdulillah...irfan nak makin sehat...dah mula nak makan...
nak makan sendiri lagi...aku syak dia demam nak bercakap kut...
MAAF KUALITI VIDEO YANG KURANG MEMUASKAN...
video

notadijariku: buat ena...tolong cek email...ada soalan perlukan jawapan...hehehe...

12 comments

Thursday, January 06, 2011 8:23:00 AM

ngantuk, sejuk, malas semua ada sekarang ni. nak tutup mata sambil bayangkan fahrin ahmad jap..

... *_" ...

Thursday, January 06, 2011 8:36:00 AM

masih berkaki ayam yer memandu..
org dah pandai pakai kasut dah...
hehehe...

Thursday, January 06, 2011 8:37:00 AM

kesian irfan dok batuk2. tapi kan tgk sudu tu besor jer.hehehe
moga2 cepat sembuh irfan. caiiyok...caiiyok...!!

Thursday, January 06, 2011 8:46:00 AM

alahai.. cam comel jer bapak jaga anak.. :)

Thursday, January 06, 2011 8:49:00 AM

demam ke siann

Thursday, January 06, 2011 8:49:00 AM

aku kt umah lg nih.punyela pemaleh nk g opis,huhu..irfan dah baik demam kan ;)

Thursday, January 06, 2011 9:09:00 AM

hehhe.. sining pun jammed y amat...
smpai hmpir 1 jm nk smpai ofis.. biasa dlm 10 min g2 j.. siap blh lelap mata tu dlm kete.. kih..kih

Thursday, January 06, 2011 9:12:00 AM

@NM02
mak aihh...pahrim ahmad tu...tak agak2...hehehe...

@mama dhia
hehehe...belum biasa lagi la ti...

@SafaRi09
mekasih...harap dia sembuh doh ari ni...

@Mrs Hakim
hahaha...mr mama lor...

@Wanie
kesian jugak la...

@zetty
zet..ko tak yah p keje la ari ni...dok umah jek...

Thursday, January 06, 2011 9:42:00 AM

hehe...pagi2 sume org mengeluh jem...:p

Thursday, January 06, 2011 9:57:00 AM

Anak aku pon baru start demam ptg smalam, alhamdulillah pagi ni dah ok.

AKu klo drive pon berkaki ayam gak, tak selesa kalo pakai kasut. Memang tensi klo jammed nih, kaki aku pon sakit. Kesian kat kita yg bawa keta manual ni kan...

Thursday, January 06, 2011 11:08:00 AM

ala..siannya irfan,demam yer..
tgk video tadi, pandai dia makan sendiri..sian dia batuk2..

Thursday, January 06, 2011 12:10:00 PM

kedah pn hujan lebat td..

semoga irfan cepat sembuh..

Post a Comment