Thursday, January 27, 2011

Hurmm...Agak-Agak Korang La Kan...Kanak-Kanak Ni, Tau Ke Tak Apa Yang Tengah Mereka Lakukan Ini???


salam semua...selamat malam...ari ni agak penat nak berceloteh...
fikiran kusut...ada sesuatu yang sedang bermain di kepala hotak ni...ishh...
dari tadi dok mikir...sampai kusut bangat jadinya...
so malam ni aku putuskan nak share ngan korang gambar2 ni lah...
aku syak sure ada yang dah nengok kan...tapi takper...meh nengok lagi sekali...
buat pengajaran pada kita...kekadang pendidikan SEKS awal tak elok tuk kesihatan tuk kanak kanak kan...
hurmm...dan sebagai ibu la kan...ngucap panjang aku nengok gambar2 ni...
kat SINI pun ada gambar ni...tetapi sumber dari SINI...

Gambar 1

Gambar 2

Gambar 3 

Gambar 4 

Gambar 5 

Gambar 6 

Gambar 7 

Gambar 8 

Gambar 9 

komen aku:
agak korang la kan, budak2 ni tau ke tak apa yang derang tengah lakukan ni...
arghhh KACAU tul...rosaklah bangsa kalu cam gini...anak2 kan anugerah dari Allah...kita yang mencorakkan masa depan mereka...

so to all parents

HATI-HATI DAN KAWAL PERGAULAN ANAK2 ANDA...

25 comments

Wednesday, January 26, 2011 9:20:00 PM

err...tak mampu nk kata ape2..hmm,anak2 kecil mmg mudah ikut apa yg mereka lihat sekeliling.kita yg dewasa kena bg cth terbaik dan pantau semua yg tak baik...mintak dijauhkan semua ini..Amin..

Wednesday, January 26, 2011 9:25:00 PM

@izan
tulah izan...takut kan..tetambah kita ada anak dara...owhhh tidakkk!!!

Wednesday, January 26, 2011 9:26:00 PM

betul betul betul...mari kita sama2 jaga anak2 kita kak..kita dh la dua2 izan (eh ke situ plak hehe)

Wednesday, January 26, 2011 9:38:00 PM

@izan
tulah tu...kena sebut nama sendiri la ni...hahaha..
btw, cantiknya izan wat photoshoot tuuu...jelesss...

Wednesday, January 26, 2011 9:43:00 PM

kira seru menyeru la ni nama sendiri hehe..ala,tu sj je kak,buat kenang2an...maklumlah,izan ni PJJ jd kalau rindu,tgk2 la gmbr2 yg ada...meh2 kita wat photoshoot meh =D

Wednesday, January 26, 2011 9:47:00 PM

@izan
hahha, tau tak per...seru menyeru...sib baik bezanya adik dan kakak..izan, meh ar join forum syoknyer blogging...klik icon kat sidebar akak ni...

owhh photoshoot sesama???aler, takde kamera ada idung la..lagipun tak tau bila nak balik jengka sana...hehehe

Wednesday, January 26, 2011 9:48:00 PM

weh!!!!! gilo apo? melampaunye... haih, mintak jauh la semua tu dari berleluasa

Wednesday, January 26, 2011 9:49:00 PM

bley plak borak2 kat sini hehe..oo ada forum ek,izan tak tahu pun,insyaAllah nanti izan join..klik kt situ ek,nnt nk cari jap. hehe

nnt balik jengka,lajak2 la ke kuantan,bley kita jumpa,izan bertemu izan.chewah!~

Wednesday, January 26, 2011 10:00:00 PM

astaghfirullah..mntk dijauhkan dr anak2 kite sumer..kene monitor btol2 budak2 skg

Wednesday, January 26, 2011 10:20:00 PM

lagi takot tgk lori yg dekat tu...

Wednesday, January 26, 2011 10:32:00 PM

ya Allah...
mintak dijauhkan dari anak2 kita, kan...
ni mesti mak n bapak budak ni buat projek tak cover2 ni....haihh....
takutnye anak2 zaman sekarang~

Wednesday, January 26, 2011 10:37:00 PM

masyaAllah..
bdk2 zamam skrng nie trlalu didedahkan dgn perkara2 yg x patut terlalu awal..
jadi, siapa yg perlu kita persalahkan..???

tanya diri diri.. : )

Wednesday, January 26, 2011 10:55:00 PM

memula aku tgk cam diorg nk kena langgar ngan lori tp pk ape kaitan bogel...lelama usha...huhu tgh wat aksi ...kejam ....
ank org mesia ke ni

Wednesday, January 26, 2011 10:55:00 PM

erkkk...tergamam tgk gambau ni. mintak dijauhkan

Wednesday, January 26, 2011 11:42:00 PM

kesian budak2 tu terpengaruh cmtu.. mitak dijauhkan.. Nauzubillah..

Wednesday, January 26, 2011 11:58:00 PM

errr errr... ades dunia dah lari

Thursday, January 27, 2011 12:28:00 AM

kesan daripada pendedahan seks terlampau...dalam 10 tahun lagi aksi macam ni sudah menjadi tatapan biasa kalau tidak dikawal dengan bersunguh-sungguh

Thursday, January 27, 2011 12:54:00 AM

bdk2 zmn skg ni smkn advnce tapi tak leh slhkn dorg sngt kak..sy bljr dlu psl perkembgn bdk2 ni,dorg slalu ikut perlakuan disekiling walaupun dorg tak tahu apa bnda tu..cuma kalau dah ari2 buat bnda sma,memang hancur la jawapnya.. moga jdi pengajaran pada bdk2 srta ibubpa yang lain..dn masyarkat setempat skli..

ermmmm,tdo dlu..sok keja pagi..mat pagi kak^^

Thursday, January 27, 2011 1:13:00 AM

fuh
terkejut tgok gambar2 nih
haih
mak ayah perlu tingkatkan pengawasan
bahaya nih

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

Thursday, January 27, 2011 7:27:00 AM

bdk2 lg advanced..bahaya2

Thursday, January 27, 2011 7:44:00 AM

salam..

selamat pagi izan..

pernah jg dapat email ni dulu..

sian kat anak2 mcm ni.. dorang tak faham tp dorang ingin mencuba kerana perasaan ingin tahu yg tinggi..

Thursday, January 27, 2011 9:45:00 AM

salam cik Moh, takut nyer tengok gambor nie....

Thursday, January 27, 2011 10:18:00 AM

ish ..takut nye tengok ..

mana la diorg belajar ni kan ..kena nasihat ni kat diorg ..diorg bkan tau ape..

Thursday, January 27, 2011 11:37:00 AM

seriau nengok...

Thursday, January 27, 2011 4:19:00 PM

tetibe airmata neh rase nak jatuh dan rase nak pitam.

Ya Allah..!!

Post a Comment